Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@13:41:48 GMT

۳ دستگاه خودروی سرقتی در شاهین دژ کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۳۴۶۳

۳ دستگاه خودروی سرقتی در شاهین دژ کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین دژ از کشف سه دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری سه نفر سارق سابقه دار در این زمینه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ مجید عمران زاده فرمانده انتظامی شهرستان شاهین دژ در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه سارقین سابقه دار به هویت های معلوم اقدام به سرقت خودروهای سواری از شهرستان های همجوار کرده و به روش های مختلف در شهرستان شاهین دژ به فروش می رساندند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: با تلاش های شبانه روزی نهایتا ۳ دستگاه خودرو شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی توقیف که در بررسی کارشناسانه و دقیق مشخص شد هر سه خودرو سرقتی می باشند.

وی در پایان از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع جرایم این چنینی قبل از خرید خودرو از طریق پلیس آگاهی و پلیس راهور استعلام لازم را انجام و از اصالت آن مطمئن شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام یک شرکت هرمی در تالش

فرمانده انتظامی تالش از انهدام یک شرکت هرمی و دستگیری پنج عضو آن در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، محمد رستمی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت هرمی با شناسایی جوانان جویای کار و جلب اعتماد آن‌ها اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، اظهار کرد: با دریافت خبر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در تالش و پیگیری موضوع توسط پلیس کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با اشراف اطلاعاتی محل‌های فعالیت اعضای این باند را در شهرستان تالش شناسایی کردند.

وی افزود: پس از اقدامات فنی پلیس و با جمع‌آوری مستندات و ادله کافی برای احراز جرم اعضای این شرکت، مأموران انتظامی پنج نفر را در این خصوص دستگیر کردند و متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد بنابراین حل این معضل، هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

رستمی با تاکید بر جدیت برخورد پلیس با مخلان امنیت اقتصادی، تصریح کرد: به‌رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

کد خبر 751492

دیگر خبرها

  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد