Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بر اساس ماده 14 قانون و ماده71 آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، در اولین جلسه هیئت مدیره دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم که با حضور اعضاء منتخب برگزار شد، اعضای هیئت رئیسه سال اول دوره هشتم این سازمان انتخاب شدند.

در انتخابات داخلی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، به اتفاق آراء مهندس امین مقومی به عنوان رئیس سازمان و مهندس کاوه نوری کوپایی به عنوان نائب رئیس اول انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس وحید معماریان به سمت نائب رئیس دوم، مهندس محسن شیرمحمدی به سمت دبیر و مهندس امیرخسرو خودکار نیز به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در روز پنجشنبه 12 مهرماه در دو شعبه اخذ رای در قم برگزار شد و  اعضای منتخب حکم خود  را از  وزیر راه و شهرسازی دریافت نموده که به مدت سه سال هدایت این سازمان را در استان قم بر عهده می گیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم انتخابات قانون قم هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان اقلیت‌های دینی: هرگونه خطای رژیم صهیونیستی بدون پاسخ باقی نخواهد ماند

به گزارش «نماینده»، متن بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی درباره عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شرح زیر است:

«پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی حق مسلم و انتظار مشروع ملت ایران و انسان‌های آزاده جهان و تحقق وعده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور ایران خط قرمز آحاد ملت به خصوص نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده‌ایم.

ما نمایندگان جوامع ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده رشید هوافضای سپاه این موفقیت را خدمت رهبر فرزانه انقلاب و ملت سرافراز ایران تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همواره هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.»

این بیانیه به امضای روبرت بیگلریان نماینده مسیحیان ارمنی اصفهان و جنوب ایران، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران، شارلی انور تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران، اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران و همایون سامح یه نجف آبادی نماینده کلیمیان ایران رسیده است.»

دیگر خبرها

  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: هرگونه خطای رژیم صهیونیستی بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • هرگونه خطا از سوی رژیم جعلی اسراییل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران
  • ساختمانی که برخلاف اصول مهندسی ساخته شد