Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@17:23:21 GMT

ناحیه صنعتی شورگل بناب توسعه می یابد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۳۴۸۹

ناحیه صنعتی شورگل بناب توسعه می یابد

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در نشست بررسی آخرین وضعیت فعالیت های عمرانی و صنعتی در شهرستان بناب اظهار کرد: باتوجه به ضرورت واگذاری زمین در مجموعه صنعتی شورگل بناب و وجود اختلافات بین سازمانی انتظار می رود سازمان های درگیر از جمله اداره کل راه و شهرسازی و اداره منابع طبیعی با تعامل و همفکری نسبت به تسهیل ارائه زمین در این محدوده همکاری های لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، خاطرنشان کرد: توسعه این محدوده بدون شک می تواند تاثیر قبال توجهی در مسائل عمرانی و صنعتی در این شهرستان داشته باشد و مشکلات صنعتگران فعال نیز رفع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارآذربایجان شرقی، ضمن تقدیر از شرکت شهرک های صنعتی در خصوص پیگیری توسعه نواحی صنعتی در سطح استان گفت: انتظار داریم در خصوص توسعه این ناحیه صنعتی نیز همچون گذشته همکاری های مورد نیاز صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه که با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بناب، مدیر کل شرکت شهرک های صنعتی استان و دیگر مدیران ادارات و سازمان های مرتبط برگزار شد موضوع کتابخانه و ورزشگاه شهرستان بناب نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی ایجاد اشتغال زمین مجلس شورای اسلامی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده پنج شنبه شب در نشست با سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران با تشریح ظرفیت‌های مختلف اقتصادی و تجاری استان بوشهر اظهار داشت: این استان ضمن اینکه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است در بخش تولید محصولات صنعتی و کشاورزی نیز دارای ظرفیت بالایی است.

وی، تولید ۴۰ نوع محصول خرما در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: استان بوشهر ۵۰ درصد میگو پرورشی کشور را تولید می‌کند که این ۲ محصول، بازار خوبی در ازبکستان دارد.

استاندار بوشهر با تاکید بر آمادگی توسعه روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان بیان کرد: اعزام هیئت‌های تجاری ایران و ازبکستان به دو کشور و ایجاد نمایشگاه ارائه محصولات در بوشهر و تاشکند می‌تواند در توسعه ارتباط و معادلات تجاری اثربخش باشد.

کد خبر 6082169

دیگر خبرها

  • ارزش مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • موزه تخصصی تخت جمشید توسعه می‌یابد
  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی