Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@15:59:19 GMT

پیام طعنه آمیز مهدی مهدوی‌کیا برای دستیار کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۳۵۲۸

کاپیتان پیشین تیم ملی در توئیتر واکنش تند و تیزی نسبت به درگیری اوسیانو کروز با یک خبرنگار نشان داد.

مهدی مهدوی‌کیا بازیکن پیشین پرسپولیس واکنش شدیداللحنی به درگیری دستیار کی‌روش با یک خبرنگار  پس از دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و ترینیداد و توباگو در ورزشگاه آزادی نشان داد. مهدی مهدوی‌کیا در این ارتباط نوشت:

وقتی دلقک سیرک کارش مورد توجه تماشاچی قرار نمیگیره، سعی میکنه به هر طریقی، حتی حرکات عجیب و غریب رضایت تماشاچی و صاحب سیرک رو جلب کنه و آنها رو بخندونه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون میدونه در غیر اینصورت اخراج میشه و دلقک دیگه ای جاش رو میگیره.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی‌محمد زنگانه در این پیام آورده است: کسب سهمیه المپیک برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران توسط «مهدی الفتی» دلاور مرد گلستان و فرزند برومند و رشید سرزمین برادری، موجب شور، شعف و شادمانی تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان شد.

این پیام می افزاید : گلستان استانی ورزش خیز و ورزشکار پرور است و همواره نام فرزندان این خطه بر تارک ورزش این سرزمین درخشیده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد : بی‌تردید قرار گرفتن مهدی الفتی در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک پاریس با ۶۲ امتیاز اتفاقی ارزشمند است که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ژیمناستیک این کشور اسلامی رخ داد.

زنگانه افزود: اینجانب کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی را به مردم فهیم ایران و استان گلستان، به خصوص جامعه ورزش استان و مدیران تلاشگر ورزش استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش همه فرزندان این سرزمین شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش نگارستان اقوام ایران زمین باشیم.

دیگر خبرها

  • پیام‌های راهبردی سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب‌الله
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
  • پیام «وعده صادق» به قیمت نفت در بازارهای جهانی
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم
  • واکنش دبیر ستاد امر به معروف به فیلم‌های درگیری گشت ارشاد
  • واکنش دبیر ستاد امر به معروف به فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب
  • پیام ستاره بایرن به ناگلزمان: من را ببین!
  • طعنه پرویز پرستویی به مهران رجبی ؛ کلیددار خودشیفته تلویزیون (عکس)
  • فیلم کوتاه «تیک تاک» در اهواز به مرحله تدوین رسید