Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@14:16:14 GMT

ثبت بیش از ۵۰۰ فقره پرونده قاچاق در جزیره قشم

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۳۶۵۳

ثبت بیش از ۵۰۰ فقره پرونده قاچاق در جزیره قشم

محمد حمزه زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام تشکیل ۵۰۰ فقره پرونده قاچاق در قشم بیان داشت: در همین راستا، ۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی صادر شده است.

حمزه‌زاده با اشاره به تاثیر مخرب قاچاق بر تولید، اشتغال و اقتصاد ملی، اظهار داشت: در هفت ماه نخست سالجاری بیش از ۵۰۰ فقره پرونده مرتبط با قاچاق کالا و ارز وارد شعبه‌های تعزیرات حکومتی قشم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه‌زاده افزود: در همین راستا، ۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی صادر و اجرا گردیده که باید به کوتاهی در اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده به مردم اذعان کرد. 

رئیس تعزیرات حکومتی قشم، رویکرد این اداره را اقدامات پیشگیرانه همراه با برخورد با تخلفات و حفظ حقوق شهروندی عنوان و تصریح کرد: بواسطه یک هزار مورد بازررسی گشت‌های تعزیرات قشم در سالجاری، بیش از ۱۰۰پرونده تخلف تشکیل شده است.

این مقام مسئول از تداوم بازرسی‌ها در طول سال خبر داد و اضافه کرد: انبارداران در صورت اعلام نکردن موجودی خود در معرض اتهام احتکار قرار خواهند گرفت. 

حمزه‌زاده گفت: سامانه ۱۳۵ به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات مردمی است و بدون نیاز به حضور فیزیکی افراد، نتیجه اقدامات را به شاکیان اطلاع خواهد داد.

کد خبر 4460115

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی هرمزگان قاچاق کالا قشم محمد حمزه زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت : پرونده کشف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش شش میلیارد و۵۲ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی محرز و علاوه بر ضبط ماینر‌های قاچاق، متخلف به پرداخت شش میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

شاهی گفت: ماموران پلیس سه راهی گلوگاه شهید زنگنه نهاوند این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس
  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • عدم درج قیمت بالاترین آمار تخلفات در بازار را دارد
  • ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در کنگاور کشف شد
  • دریافت ۱۵ درصد حق کمیسیون تاکسی های اینترنتی منصفانه نیست
  • عدم درج قیمت بیشترین تخلف صنوف
  • ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان