Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، به دلایلی که تا کنون مشخص نشده، در مراسم رژه غیبت داشتند که این موضوع موجب واکنش مسئولان کمیته پارالمپیک شده است. آفتاب‌‌نیوز : سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی که به میزبانی اندونزی برگزار شد، با نتایج مطلوبی برای کاروان کشورمان همراه شد و این تیم برای نخستین بار روی سکو رفت و عنوان سومی قاره کهن را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بین، یک اتفاق ناخوشایند نیز روی داد که تا امروز مسکوت مانده است. در حقیقت، یک رفتار مدیریتی موجب شد تا یک بی نظمی در مراسم رژه افتتاحیه این دوره رخ دهد که در آن مقطع نادیده گرفته شده و بنظر می‌رسد اکنون زمان برخورد باشد.
17 ورزشکار اعزامی، در حرکتی بدون توجیه، در مراسم رژه افتتاحیه بازی‌ها شرکت نکردند. این موضوع که بدون هماهنگی با مسئولان کاروان اعزامی بود، در آن زمان مورد رصد قرار گرفت؛ اما واکنشی به آن نشان داده نشد تا کاروان وارد حاشیه نشود، اما اکنون که قرار است برخوردی جدی با آنها صورت گیرد.
گفته می‌شود، متخلفان باید در کمیته انضباطی کمیته ملی پارالمپیک، حاضر شوند و درخصوص این اقدام خود توضیح دهند.
فارس  کد خبر: ۵۵۷۱۳۱ تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رژه جریمه سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده ای از استطاعت خارج شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه و رییس سازمان حج و زیارت، مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانسته و بیان کرد: حج سفر بسیار پربرکتی است اما متاسفانه سال به سال مشکل تر می‌شود، که لازم است با تدبیر، آن را برطرف کرد.

وی یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان و افزود: طولانی شدن سفر حج تا چهل روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید به آن توجه کرد.

آیت الله مکارم شیرازی با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج ابراز کرد: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسأله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند.

وی فلسفه حضور بعثه های مراجع در حج را خدمت رسانی به حجاج دانسته و اظهار کرد: چنانچه بعثه های مراجع نباشند، حاجیان در مناسک حج دچار مشکل می‌شوند، لذا شایسته است زمینه حضور آنان تسهیل شود.

این مرجع تقلید با تأکید بر انتخاب روحانیون آموزش دیده برای کاروان‌ها تاکید کرد: روحانیون کاروان‌ها وظیفه راهنمایی و آموزش معارف و مناسک حج را بر عهده دارند و باید برای این امر توانا باشند و حجاج را به درستی راهنمایی کنند.

گفتنی است در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حج ۱۴۰۳ ارائه کرد.

کد خبر 6081917

دیگر خبرها

  • هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده ای از استطاعت خارج شدند
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین است / مشکلات حج با تدبیر رفع شود
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • یک حکم انضباطی و مالی دیگر علیه سپاهان
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • تیم ها بعد از بردشان نیز بیانیه نویسی می کنند