Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@10:44:15 GMT

اين جملات را هرگز در پيامک تان نگوييد!!

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۳۷۰۱

اين جملات را هرگز در پيامک تان نگوييد!!

خبرگزاري آريا -

برخي از حرف ها هستند که بهتر است از بيان آنها در ايميل يا پيامک خودداري کنيد
برخي از حرف ها هستند که بهتر است از بيان آنها در ايميل يا پيامک خودداري کنيد. در ادامه به آنها اشاره کرده ايم.
گفتن اين جملات در پيامک، ممنوع!
قبل از آنکه پيغام تان را براي طرف مقابل ارسال کنيد، يک بار ديگر آن را بخوانيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آيا طرف مقابل تان متني که مي خواهيد ارسال کنيد را به درستي دريافت مي کند؟
هر حرفي که احتياج به بحث بيشتر دارد / به عنوان مثال: «موارد زير، نگراني هاي من در زندگي هستند»
هيچکسي از خواندن ايميل يا پيام هاي طولاني لذت نمي برد. در واقع اين پيغام ها حوصله سر برند، بنابراين وقت تان را صرف نوشتن نامه فدايت شوم در تکست ها نکنيد. اگر مي خواهيد در مورد موضوع مهمي صحبت کنيد، يک پيغام به طرف مقابل تان بدهيد و قرار ملاقات بگذاريد. حتي مي توانيد چکيده اي از آنچه مي خواهيد در مورد آن صحبت کنيد را در متن تان بنويسيد تا او نيز آمادگي لازم را براي صحبت کردن داشته باشد، اما از بيان جزييات بپرهيزيد. در اين صورت، نه تنها مفصل تر در مورد موضوعي که ذهن تان را درگير کرده با طرف تان حضوري صحبت خواهيد کرد، بلکه حرف هايتان نيز تاثيري بيشتري روي او خواهد گذاشت.
دعوا کردن با شريک زندگي / به عنوان مثال: «چيزي که من از تو متوجه شدم اين است که...»
اگر متاهل هستيد، شانس با شماست زيرا هنگام دعوا مي توانيد حضوري با شريک زندگي تان صحبت کنيد اما اگر از او دور هستيد، بهتر است که از دعوا کردن در تکست ها خودداري کنيد. از اين جهت که طرف مقابل نمي تواند زبان بدن يا لحن شما را از پشت پيامک ها درک کند، بنابراين احتمال سوتفاهم زياد است و رابطه تان نه تنها بهتر نشده که بدتر هم مي شود. پس اگر شريک زندگي تان با پيام هاي پي در پي شروع به دعوا با شما کرد، بهتر است به او بگوييد که ترجيح تان گفتگوي رو در رو است.
حرف هايي که بعدها به ضررتان تمام مي شود / به عنوان مثال: «باورت نمي شود که من چه کاري کرده ام!»
قبل از ارسال پيامک يا ايميل به ديگران، خوب از محتواي آن آگاه شويد زيرا ممکن است که بعدها پشيماني به سراغ تان آيد. آيا مي دانيد که پيغام هاي شما، حتي اگر پاک شوند، قابل برگشت هستند و ممکن است که در آينده به ضررتان تمام شود؟ بنابراين از بيان حرف هايي که موجب حساسيت مي شوند در تکست ها خودداري و آنها را حضوري بيان کنيد، در اين صورت هيچ مدرکي براي اثبات حرفي که زده ايد، وجود نخواهد داشت.
اطلاعات شخصي / به عنوان مثال: «اين شماره و پسورد کارت من است»
از آنجا که امروزه زندگي ما وابسته به تکنولوژي است، سخت است که برخي حرف هاي خود را در پيام هايمان فيلتر کنيم، اما از خودتان بپرسيد که چقدر امنيت اطلاعاتي که رد و بدل مي کنيد، برايتان مهم است؟ از آنجا که پيغام ها به راحتي مي توانند براي ديگران ارسال شوند، يا در صورت گم شدن گوشي، دست شخص ديگري بيافتند، بهتر است که از ارسال اطلاعات شخصي تان خودداري کنيد. اگر نمي توانيد حضوري اطلاعات تان را منتقل کنيد، اين کار را تلفني انجام دهيد.

قبل از ارسال پيامک يا ايميل به ديگران، خوب از محتواي آن آگاه شويد
معذرت خواهي / به عنوان مثال: «متاسفم»
نوشتن «معذرت مي خواهم» ساده اما گفتن آن سخت است. شايد براي شما هم راحت تر باشد که احساس تاسف و پشيماني خود را در پيغامي بنويسيد و آن را ارسال کنيد اما آيا مي دانيد تاثيري که در کلام حضوري است، در نوشتن وجود ندارد؟ بنابراين اگر مي خواهيد عذرخواهي تان تاثيري روي طرف مقابل داشته باشد، آن را حضوري بيان کنيد.
گفتن جمله «ما بايد با هم صحبت کنيم» / به عنوان مثال: «ما بايد حرف بزنيم»
شايد بيان اين جمله در پيامک روي شما هيچ تاثيري نداشته باشد اما براي طرف مقابل تان ترسناک است و موجب نگراني او مي شود. در واقع، زماني که شما اين جمله را به زبان مي آوريد بدون آن که دليلش را بگوييد، ذهن طرف مقابل را به هزاران راه مي کشانيد. پس حتي اگر مي خواهيد که در مورد موضوعي با او گفتگو کنيد، بهتر است که جمله تان را تغيير دهيد. به عنوان مثال از او بخواهيد که وقت اش را براي ديدار با شما خالي کند.
تمام کردن رابطه/به عنوان مثال: «بهتر است که به دنبال فرد ديگري باشي»
اگر چه تمام کردن رابطه عاطفي، به هر شکلي که باشد، سخت است اما توصيه مي شود که از تکست براي اين کار استفاده نکنيد. برخي ها به دليل اين که نمي خواهند با طرف مقابل شان مواجه شوند يا اين که نمي خواهند با حرف زدن هاي بيشتر، دوباره تحت تاثير قرار بگيرند و نظرشان را تغيير دهند، پيامک را انتخاب مي کنند. دليل شما هر چه که باشد، اگر در رابطه عاطفي بلند مدتي بوده ايد، تمام کردن آن با پيامک يکي از بدترين شيوه هاست.
گفتن «دوستت دارم» براي اولين بار / به عنوان مثال: «دوستت دارم»
فرقي نمي کند که 20 سال سن داريد يا 50 سال، گفتن «دوستت دارم» براي اولين بار مفاهيم زيادي را در خود دارد که بهتر است با تکست عنوان نشود. به اين فکر کرده ايد که اگر طرف مقابل تان پيام تان را دير ببينيد يا حتي پاسخي به او ندهد، چه حسي به شما دست خواهد داد؟ اگر دوست نداريد که از بيان اين جمله پشيمان شويد، بهتر است که آن را حضوري به زبان آوريد.
دادن اخبار بد/به عنوان مثال: «او امروز فوت کرد»
حتما خودتان هم به اين نتيجه رسيده ايد که اخبار بد را نبايد از طريق تکست به ديگري منتقل کرد. خوبي حالت حضوري آن است که شما مي توانيد احساسات تان را با طرف مقابل تقسيم کنيد، به عنوان مثال او را در آغوش بگيريد، با او همدردي کنيد و از غمش بکاهيد.
استعفا دادن / به عنوان مثال: «من از فردا سر کار نمي آيم»
مهم نيست که چقدر از کارتان تنفر داريد يا به چه علتي مي خواهيد از آن استعفا دهيد، در هر شرايطي اين کار را با پيامک انجام ندهيد زيرا نه تنها رسمي و در حد موقعيت اجتماعي شما نمي باشد، بلکه يک سند رسمي است که ممکن است بعدها به ضررتان تمام شود. بنابراين براي استعفا دادن، حضوري يا با تلفن براي اين کار اقدام کنيد.
منبع : زندگي ايده آل

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید راد در بیمارستان بستری شد؛ بیماری سعید راد چیست؟

سعید راد بازیگر نام آشنای سینمای ایران به دلیل عارضه شکستگی پا در بیمارستان بستری شد.

سعید راد از جمله بازیگران قدیمی سینمای ماست که بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف از جمله: عقاب‌ها و دوئل هرگز از یادمان نمی‌رود.

راد علاقه فراوانی هم به فوتبال داشته و هرگز پرسپولیسی بودن خودش را کتمان نکرده است. البته او رابطه بسیار خوبی هم با استقلالی‌ها دارد و در دوران بیماری ناصر حجازی فقید بار‌ها بر بالین اسطوره استقلال حاضر شد به همین خاطر هواداران آبی هم همیشه حرمتش را نگاه داشته‌اند.

سعید راد چند روز قبل دچار شکستگی از ناحیه پا شد و به همین خاطر در بیمارستان بستری شد.

tags # سعید راد سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • محرومیت مجاهد خذیراوی و نیکبخت واحدی ربطی به فوتبال نداشت!
  • واکنش معین به خبر حضور پنهانی‌اش در ایران
  • همدلی مثال زدنی خانواده‌های قرآنی ایران در جهان
  • سعید راد بستری شد + جزئیات
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد؛ بیماری سعید راد چیست؟
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • کاش هیچ وقت به استقلال نمی‌رفتم!/ اگر زمان به عقب برگردد...