Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سینمایی هنروتجربه ، با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که با موافقت شورای عالی اکران ، بار دیگر اکران همزمان فیلمهای هنری و تجربی به نمایش در آمده در سینماهای کشور را دستور کار خود قرار داده است . ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی هنروتجربه ،متن این اطلاعیه به شرح زیر است :

هوالمصور
 
مؤسسه سینمایی هنر و تجربه بر اساس موافقت شورای محترم عالی اکران سینمایی کشور بار دیگر نمایش همزمان فیلم های هنری و تجربی بنمایش در آمده در سینماهای کشور را بطور همزمان در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعیه با عنایت به ضرورت حمایت همه جانبه از سینمای هنری و تجربی در پهنه اکران عام سینمایی کشور سینمای هنر و تجربه پس از رایزنی های مختلف با مسئولان محترم سازمان سینمایی کشور، مدیرعامل محترم خانه سینما و شورای محترم صنفی از این پس با مجوز بالاترین مقام اکران سینمایی کشور اقدام به نمایش همزمان فیلم های هنری و تجربی اکران سراسری در سینماهای خود خواهد کرد تا بتواند در اکران طولانی مدت خود نمایش این فیلم ها را با موفقیت بیشتری همراه سازد.

نحوه نمایش این فیلم ها پس از تایید شورای محترم سیاستگذاری این گروه سینمایی بصورت محدود و طولانی مدت همراه خواهد بود تا ضمن حمایت از این نوع فیلم ها از تداخل کمی و کاهش سانس های فیلم های اختصاصی سینمای هنر و تجربه جلوگیری گردد.
مؤسسه هنر و تجربه سینمای ایرانیان

انتهای پیام/

R1356/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینمای ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای ایران سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد:با عنایت به درخواست شهرداری محترم منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تاسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تاسیسات موجود می‌باشد.

لذا ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران به اطلاع می رساند آب مناطق مذکور از ساعت ۸ صبح مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ لغایت ۲۰ شب با افت فشار و احتمالا" قطعی مواجه خواهد شد. خواهشمند است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت معمول فرمایند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور