Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، فاطمه‌ نانیزاد دبیر هفدهمین همایش ادبی سوختگان وصل با تاکید بر استقبال شرکت کنندگان و درخواست تمدید مهلت دریافت آثار هفدهمین همایش ادبی سوختگان وصل«حماسه یمن» اظهار داشت: با توجه به درخواست‌‌های مکرر علاقه‌‌مندان مهلت دریافت آثار را تا پایان آبان ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در بخش دیگری از سخنان خود به این تمدید اشاره و مراسم زمان مراسم اختتامیه را اعلام کرد و افزود:  اختتامیه این دوره از همایش سوختگان وصل 27 آذر برگزار خواهد شد. 

گفتنی‌است، سعید حدادیان دبیر این همایش در نشست خبری این همایش اعلام کرده بود؛ همایش ادبی سوختگان وصل در دو بخش شعر و داستان کوتاه و با موضوع حماسه یمن از سوی دفتر ادبیات نهاد برگزار می‌شود. دفتر از سال ۷۹ تا الان افتخار داشته در انجمن ادبی اش در کنار آقای امیری اسفندقه باشد و در این دوره نیز از حضور ایشان در برگزاری همایش بهره مندیم. در کوتاه ترین جمله بگویم که اگر می خواهید با کیفیت حماسه یمن آشنا باشید بدانید که فقیرترین کشور مورد تعدی غنی ترین قرار گرفته؛ اما قطعا نخواهد توانست بر حماسه این مردم غلبه کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی، فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت‌ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویدادهای مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، مؤسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار شده است.

این‌برنامه فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت از ساعت ۱۶ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

کد خبر 6087403 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • فرار «فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعده
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود