Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@08:45:46 GMT

اعتماد مردمی سرمایه بزرگ نیروی انتظامی است

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۳۸۴۵

اعتماد مردمی سرمایه بزرگ نیروی انتظامی است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: کسب اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است که این بخش را در ماموریت های مهم تامین امنیت یاری می دهد.

به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» روز شنبه در آیین افتتاح هشتمین دوره بصیرت کارکنان و مدیران انتظامی استان مرکزی در دانشگاه فرهنگیان اراک، افزود: کارکنان انتظامی در بخش های مختلف باید بکوشند این اعتماد روز به روز محکم تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از قدرت بالایی برخوردار است و این نیرو با تلاش های شبانه روزی امنیت مرزهای و نقطه به نقطه کشور را فراهم کرده و از مهمترین علل این موفقیت اعتماد و همراهی است که لایه های مختلف مردم به این نیرو دارند.
استاندار مرکزی ادامه داد: عملکرد تخصصی و تقویت پیوست های مردمی نیروی انتظامی هر سال بهتر از قبل است و توفیقات این نیرو هر لحظه در حال افزایش است.
آقازده اظهار داشت: فرمانده کل قوا بارها عملکرد نیروی انتظامی را تایید کرده که این افتخار بزرگی برای این نیرو است و باید قدر آن را بدانند.
وی گفت: بصیرت افزایی محور تقویت رابطه نیروی انتظامی با مردم است و یکی از راهکارهای مهم برای خنثی کردن توطئه دشمنان در نرم افزارهای جنگی بحث بصیرت است.
استاندار مرکزی اضافه کرد: شرایط کشور ایجاب می کند در زمینه آگاه سازی جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان در مسایل سیاسی، عقیدتی به بیش از پیش تلاش شود.
فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در این آیین گفت: دوره بصیرت با هدف دانش افزایی، افزایش مهارت های اجتماعی، اخلاقی، دینی، کلامی و سخنوری برای کارکنان و مدیران انتظامی این استان برگزار می شود.
سردار «کیومرث عزیزی» افزود: برگزاری دوره های بصیرت در این نیرو نقش موثری در خودسازی بهتر نیروها و خدمت رسانی مطلوب تر به مردم دارد.
هشتمین دوره بصیرت کارکنان و مدیران انتظامی استان مرکزی تا 29 آبان ماه جاری به مدت چهار روز در دانشگاه فرهنگیان اراک ادامه دارد.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي دوره بصيرت استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ تیره و تار بانک مرکزی آمریکا

رئیس فدرال رزرو شیکاگو اظهار کرد: ما در «دوره‌ای تیره با تورم» قرار داریم.

به گزارش ایسنا، رئیس فدرال رزرو شیکاگو، آستن گولسبی گفت که بانک مرکزی در حال حاضر در «دوره‌ای تیره با تورم» است.

او تاکید کرد که فدرال رزرو باید با اختیارات خود در این مورد تعادل را برقرار کند.

در همین حال، گولسبی با صحبت در مورد تسهیل سیاست پولی و آخرین نمودار نقطه‌ای، فاش کرد که سه کاهش نرخ بهره را پیش‌بینی می‌کند.

این مقام فدرال رزرو همچنین خاطرنشان کرد که با توجه به اینکه تعدادی از انتشار ارقام اقتصادی هنوز در راه است، نمی‌تواند هرگونه کاهش نرخ برای ماه ژوئن را رد کند یا نادیده بگیرد.

اکونومی نوشت، رئیس فدرال رزرو شیکاگو تاکید کرد که همه تصمیم‌ها به داده‌های اقتصادی منتشرشده بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • تصمیمات نادرست دولت بورس را سوزاند؟
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • معاون استاندار: سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • ناکامی بزرگ رژیم صهیونیستی در مواجه با مقاومت فلسطین در سال ۱۴۰۲
  • سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • دوره‌ تیره و تار بانک مرکزی آمریکا
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان با کشته شدن ۴ مهاجم دفع شد