Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: باید تمام تلاش خود را برای احقاق حق مردم به کار بگیریم تا مردم مطمئن شوند که پلیس از ظلمی که به آنها شده، آگاه است و موارد را پیگیری می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در همایش معاونین خدمات قضایی کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را برای احقاق حق مردم به کار بگیرید تا مردم بدانند و مطمئن شوند که پلیس از ظلمی که بر آنها شده، آگاه است و موارد را پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید بر این مطلب که در انجام وظایف نباید افراط وتفریط شود، تصریح کرد:‌ باید دقت داشت تا در برخورد با مجرمین قانون ملاک عمل باشد و زیاده‌روی نشود.

سردار رحیمی گفت: اخلاق حرفه‌ای در انجام امور اداری نباید فراموش شود و رفتار بد عده‌ای معدود نباید تاثیر بر شما بگذارد که با مردم بدرفتاری کنید بلکه مدارا با مردم باید به عنوان یک اصل در نظر گرفته شود.

این مقام ارشد پلیس پایتخت با اشاره به اینکه به عنوان ضابط مقام قضایی باید دقت شود تا حق کسی ضایع نشود، افزود:‌گزارش، سخن و قلم شما در اصدار حکم قضایی دخیل است.

وی گفت: هنر شما باید این باشد که از قدرت و اختیارات قانونی خود برای حل و فصل مشکلات مردم استفاده کنید.

سردار رحیمی با اعلام این مطلب که بسیاری از پرونده کلانتری‌ها با یک مشاوره انتظامی یا روانشناسی حل و فصل می‌شود، گفت: نباید ظرفیت مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی را نادیده گرفت چرا که بسیاری از این پرونده‌ها به این مراکز ارجاع می‌شود.

فرمانده انتظامی پایتخت افزود: هدف ما پیشگیری و کنترل جرائم در جامعه است که برخورد انتظامی و قضایی یکی از روش‌های کنترل و پیشگیری از وقوع جرائم است؛ برخورد انتظامی خالی از آسیب نیست بنابراین باید تلاش کنیم با روش‌های پیشگیری اجتماعی و جامعه محور ی این موضوع را مدیریت کنیم.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد:‌نباید از شلوغی محل کار و کار زیاد در کلانتری‌ها خسته شد چرا که رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مردم ارزشمند است.

وی تاکید کرد:‌ در برخورد با مردم باید توجه داشته باشید که اصل مترقی کرامت انسانی لکه‌دار نشود و به حقوق شهروندان احترام گذاشته شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار رحیمی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا