Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@07:51:35 GMT

مواجهه شهید حججی با داعش سریال می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۳۸۶۹

به گزارش پارس نیوز، 

سعید کمانی درباره سریالی که قرار است با محوریت شهید حججی ساخته شود به خبرنگار مهر گفت: حدود دو ماه پیش برآورد نگارش این سریال انجام شد اما این سریال، پروداکشن یک سریال معمولی را ندارد و غیر از سازمان صداوسیما، ارگان‌های دیگری هم باید حمایت کنند تا بتوانیم آن را بسازیم.

وی درباره این سریال توضیح داد: این مینی سریال با نام فعلی «شهید حججی» قرار است در ۱۳ قسمت ساخته شود و اکنون حدود ۷ قسمت از آن نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تهیه‌کننده درباره کارگردان سریال شهید حججی اظهار کرد: هنوز کارگردانی برای این سریال انتخاب نکرده‌ایم و فعلا درگیر نگارش و دیگر مقدمات کار هستیم.

کمانی در پایان درباره دیگر جزییات این مجموعه گفت: این سریال درباره زندگی شخصی شهید حججی نیست و بیشتر فرمانده وی و همچنین مسایل آنها در سوریه می‌پردازد بنابراین کل داستان در سوریه روایت شده و در همان جا تصویربرداری می‌شود. بخش‌هایی از این ماجراها هم به درگیری با داعش می‌پردازد و به همین دلیل نیاز است که چند ارگان در تهیه این سریال ما را حمایت کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سوریه سوریه شهید سریال پارس داعش پارس نیوز حججی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • تاثیرات سلوکیان بر خاورمیانه: از تاثیر بر هنر و فلسفه تا مواجهه با شورش یهودیان
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی (فیلم)
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن