Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@12:28:37 GMT

«هنروتجربه» اطلاعیه داد / تصمیم برای یک اکران

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۳۸۹۷

«هنروتجربه» اطلاعیه داد / تصمیم برای یک اکران

گروه سینمایی هنر و تجربه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با موافقت شورای عالی اکران، بار دیگر اکران همزمان فیلم‌های هنری و تجربی به نمایش در آمده در سینماهای کشور را دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هنروتجربه ،متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«مؤسسه سینمایی هنر و تجربه بر اساس موافقت شورای عالی اکران سینمایی کشور، بار دیگر نمایش همزمان فیلم‌های هنری و تجربی به نمایش در آمده در سینماهای کشور را بطور همزمان در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این اطلاعیه با عنایت به ضرورت حمایت همه جانبه از سینمای هنری و تجربی در پهنه اکران عام سینمایی کشور سینمای هنر و تجربه پس از رایزنی‌های مختلف با مسئولان سازمان سینمایی کشور، مدیرعامل خانه سینما و شورای صنفی از این پس با مجوز بالاترین مقام اکران سینمایی کشور اقدام به نمایش همزمان فیلم‌های هنری و تجربی اکران سراسری در سینماهای خود خواهد کرد تا بتواند در اکران طولانی مدت خود نمایش این فیلم‌ها را با موفقیت بیشتری همراه سازد.
نحوه نمایش این فیلم‌ها پس از تایید شورای محترم سیاستگذاری این گروه سینمایی بصورت محدود و طولانی مدت همراه خواهد بود تا ضمن حمایت از این نوع فیلم‌ها از تداخل کمی و کاهش سانس های فیلم های اختصاصی سینمای هنر و تجربه جلوگیری شود.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گروه هنر و تجربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران «مست عشق» به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکران عمومی فیلم مست عشق که قرار بود فردا، به‌صورت همزمان در ایران و ترکیه آغاز شود، حداقل به مدت یک هفته به تعویق افتاد.

دلیل خاصی برای این تعریف عنوان نشده اما شنیده می‌شود، هماهنگی‌ها برای اکران همزمان ایران و ترکیه، دلیل اصلی این رخداد باشد. فیلم قرار بود از هفته گذشته و در قالب اکران عیدفطر به روی پرده برود اما هماهنگی‌ها برای اکران همزمان، باعث ایجاد یک هفته اکران این فیلم شد. به همین دلیل هم احتمال می‌رود که طولانی‌تر شدن پروژه هماهنگی، اکران این فیلم را یک هفته دیگر به تعویق انداخته است.

به گزارش ایرنا، این اتفاق در شرایطی رخ داد که مست عشق ، ماه‌هاست که به شکلی کامل آماده می‌شود و هیچ مشکل و عقب‌مانندگی فنی در مراحل پس‌تولید وجود ندارد.

مست عشق به دلیل حالت مشارکتی خود را با طرف ترک، بارها در حین تولید، مشمول حاشیه‌هایی که روند تولید این اثر و البته اکران آن را انجام داد.

در مست عشق که به کارگردانی حسن فتحی ، نویسندگی فرهاد توحیدی و تهیه‌کنندگی مهران برومند ساخته شده، شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، حسام منظور، هانده ارچل، ابراهیم چلیک‌کول، سلما ارگچ، بنسو سورال، بورک توزکوپاران و بوران کوزوم بازی کرده‌اند.

داستان این فیلم، همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد. در مست عشق ، شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیاخاتون حضور داشته‌اند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895893

دیگر خبرها

  • اکران «مست عشق» از پنج اردیبهشت / فروش بلیط از یک شنبه
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • بلاتکلیفی در اکران «مست عشق»
  • دلیل تعویق اکران «مست عشق» مشخص شد
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد
  • قزوین قطب مستند کشور می‌شود
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • اکران اختصاصی فیلم سینمایی «آپاراتچی» در ارومیه
  • نمایش آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر
  • آغاز اکران مدارس «ایلیا، جستجوی قهرمان»