Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@08:23:41 GMT

کشف سوخت قاچاق در تایباد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۳۹۵۱

کشف سوخت قاچاق در تایباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  سردار جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور هنگ تایباد موفق به کشف مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق از خودرو‌های عبوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان خراسان رضوی با ایجاد گشت‌های مستمر و تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، در حین بازرسی خودرو‌های ترانزیتی موفق شدند از خودرو‌های سنگین ۳۴ هزار و ۴۸۶ لیتر به ارزش ۲ میلیارد و ۴۴۳ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال سوخت قاچاق کشف کنند.
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به اینکه قاچاقچیان از هر روشی برای انتقال مواد مخدر استفاده می‌کنند، ادامه داد: مرزبانان هنگ تایباد در حین کنترل مسافرین ورودی به کشور از یک تبعه افغانی ۵۰۰ گرم هروئین فشرده که بطرز ماهرانه‌ای در کف کفش هایش جاساز نموده بود را کشف و وی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.
انتهای پیام//م.ن
۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان رضوی کشف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیرو انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازوئیل قاچاق در مانه و سملقان کشف شد

سرگرد حجت الله عطایی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اطلاع مأموران مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو سواری حامل سوخت قاچاق در محور کلاله به گرماب در حال تردد است، موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی گرماب قرار گرفت. ‌

وی با اشاره بر اینکه با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی صورت گرفته، خودرو مورد نظر در پاسگاه انتظامی گرماب توقیف شد، افزود: از خودروی توقیفی ۸۸۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان مانه و سملقان بیان کرد: متهمان قصد انتقال سوخت قاچاق به استان سیستان و بلوچستان را داشتند.

کد خبر 6064609

دیگر خبرها

  • گازوییل قاچاق در مانه و سملقان کشف شد
  • گازوئیل قاچاق در مانه و سملقان کشف شد
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • رفت و آمد ۲۷ هزار مسافر از گذرگاه مرزی دوغارون خراسان رضوی
  • رفت و آمد ۲۷ هزار مسافر در مرز دوغارون خراسان رضوی
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • آغاز ساخت منازل سازمانی ویژه مرزبانان استان خراسان رضوی
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد