Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:56:49 GMT

هیات مدیره کنونی صندوق ذخیره فرهنگیان مورد وثوق است

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۳۹۹۵

هیات مدیره کنونی صندوق ذخیره فرهنگیان مورد وثوق است

تهران- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: این هیات ‌مدیره، مورد وثوق هیات امنای موسسه و شخص وزیر آموزش و پرورش است زیرا کارهای خوبی در زمینه ورود شرکت‌های تابعه به بورس و سرمایه‌گذاری‌های جدید و پایدار انجام داده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از صندوق ذخیره فرهنگیان، علی الهیار ترکمن در جمع مدیران عامل و اعضای هیات مدیره موسسه و شرکت‌های تابعه موسسه این صندوق با اشاره به فعالیت‌های مثبت هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان در طول دو سال اخیر، افزود: در راستای تکمیل این تیم، 2 نفر دیگر به اعضای هیات امنا اضافه می‌شود که در اساسنامه موسسه پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: وظیفه صندوق ذخیره فرهنگیان بسیار خطیر است زیرا معلمان ما با امید به سودآوری برای آینده خود، اقدام به سرمایه‌گذاری در این صندوق کرده‌اند و این مساله با تلاش و پشتکار مدیران حاضر در این نهاد اقتصادی، تحقق پیدا می‌کند.
الهیار ترکمن با اشاره به دیدگاه وزیر آموزش و پرورش در جایگاه ریاست هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در اساسنامه موسسه افزود: بطحایی معتقد است تعداد افرادی که در هیات مدیره و یا هیات امنا هستند باید کامل شوند که در این راستا دو نفر به ترکیب قبلی هیات مدیره اضافه شده و این تعداد به 7 نفر می‌رسد و هیچ اتفاق خاص دیگری نیفتاده است.
نایب رئیس هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان همچنین با اشاره به لزوم تعامل هرچه بیشتر موسسه و وزارتخانه افزود: وزارت آموزش و پرورش دارای ظرفیت‌های فراوانی است که شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان می‌توانند با بهره‌گیری از آنها، ضمن ارائه خدمات شایسته، از سود مناسبی برخوردار شوند که در نهایت به فرهنگیان باز می‌گردد.
وی با بیان اینکه همچنین می‌توانیم طرح مشترکی برای ارتقای رفاه فرهنگیان ایجاد کنیم، وضعیت فعلی موسسه و چشم‌انداز سودآوری و سرمایه‌گذاری صندوق را مایه امیدواری فرهنگیان عضو دانست و یادآور شد: با درایت و تلاشی که در صندوق ذخیره فرهنگیان وجود دارد، اقدامات در راستای سودآوری پایدار و اعتمادسازی صورت گرفته است.
علمی**1883**2017

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي آموزش و پرورش صندوق ذخيره فرهنگيان هيات امنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند

محمدمهدی فداکار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در نخستین همایش هم‌بینایی و زیستی نو به میزبانی موسسه نگاه آفتاب مهر کرمان  گفت: ضرورت توسعه همه جانبه ایجاب می‌کند که همه با هم پیش برویم و توسعه انسانی، مهم‌ترین بُعد آن است و در این بین آموزش به عنوان اصلی‌ترین مسئله محسوب می‌شود.

وی به اهمیت فعالیت‌های علمی، پژوهشی برای پیشبرد برنامه اشاره داشت و افزود: نحوه تعامل و ارتباط با گروه‌های ویژه جامعه از جمله نابینایان باید آموزش داده شود.

استاندار کرمان به طرح پروژه‌های نیازمند ورود خیران در جلسات سالانه مجمع خیران استان اشاره داشت و بر حمایت دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی از محصولات تولیدی نابینایان و کم‌بینایان تاکید کرد.

موسسه نگاه آفتاب مهر مجموعه‌ای با وسعت ۵ هزار مترمربع و کارکرد آموزشی، مهارتی، فرهنگی، ورزشی، اقامتی و درمانی است که با مشارکت خیران و شهرداری کرمان به منظور خدمت‌رسانی به نابینایان و کم‌بینایان استان کرمان راه‌اندازی شده است.

زهرا مرتضوی، مدیر موسسه نگاه آفتاب مهر گفت: این مجموعه از ۲۷ مهر ۱۴۰۲ آغاز به کار کرده و در ۶ ماه فعالیت خود، شاهد توانایی‌های باورنکردنی نابینایان در مهارت‌آموزی رشته‌های مختلف از جمله بافندگی فرش بوده است.

وی افزود: امکانات مجموعه کاملا رایگان در اختیار نابینایان قرار دارد و این علاقه و استعداد نابینایان در یادگیری به ما یاد داد که با کلاس‌های قوی‌تر و متنوع‌تر پیش برویم.

مرتضوی پیشگیری را از اهداف مهم موسسه دانست و تصریح کرد: برنامه ما بر این است که از فناوری و تکنولوژی روز برای پیشگیری از نابینایی و کم بینایی استفاده کنیم. ما حتما فراملی می‌شویم و با دنیا ارتباط گرفته و علم روز را برای نابینایان و کم بینایان خواهیم آورد.

وی بیان  کرد: توانمندسازی نابینایان و کم‌بینایان علاوه بر فراهم کردن زمینه اشتغال، اعتماد به نفس و حضور این گروه را در جامعه ایجاد می‌کند.

مدیر موسسه نگاه آفتاب مهر گفت: کارگروه‌های آموزش، اشتغال، توانمندی، حقوق شهروندی و تربیت روانی، پنج کارگروهی است که در ۲ روز همایش برگزار می‌شود تا با استفاده از کمیته‌های ذیل آن در کشور برای نابینایان کار کرده و زندگی را برای آن‌ها تسهیل کنیم.

نخستین همایش هم‌بینایی و زیستی نو  با تلاش موسسه نگاه آفتاب مهر، ۵ و ۶ اردیبهشت ماه جاری در کرمان در حال برگزاری است.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور؛ پول موسسه او از کجا تامین می‌شود؟
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند