Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، پس از حواشی موجود در تیم والیبال بانوان توپکا و ورود مجدد آن به جدول رقابت های لیگ برتر، این بار تیم والیبال توپکا مردان در رقابت‌های دسته یک نیز دستخوش حواشی جدید شده است و فرهاد میرزایی مربی تیم توپکا قید حضور در این تیم را زد.

فرهاد میرزایی در گفت و گو با خبرنگاران درباره دلایل خروجش از تیم توپکا گفت: در بحث قراردادها با این تیم مشکل داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ما خواستند تا قرارداد سفید امضا کنیم چرا که به گفته خودشان می خواستند به فدراسیون مالیات ندهند. در صورتی که مالیاتی که قرار است از مبلغ قراردادها کم شود به بازیکنان و مربیان مربوط است و ربطی به باشگاه ندارد که بخواهند آن را پرداخت کنند.

وی افزود: باشگاه یک مبلغی با مربی  قرارداد می بندد. حال این مربی خودش می داند چگونه این پول را استفاده کند. دلیل دیگرم برای جدایی از تیم مسائل فنی بود و نتوانستم به توافق نهایی برسم چرا که آنچه برای یک تیم حرفه ای مورد نیاز بود وجود نداشت و من نیز ترجیح دادم در این تیم نمانم. وسایلی که در حد تمرین تیم بزرگسالان بود در این تیم مهیا نشد.

میرزایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه دلیل امضای قراردادهای سفید امضا چه بود، گفت: ابتدا یک  قرارداد چهار برگی فدراسیون مقابل ما گذاشته شد و ما آن را امضا و اثر انگشت زدیم و در آن اسم، مشخصات و مبلغ ذکر شد. روز بعد یک  قرارداد تایپی مقابل ما قرار دادند که دقیقا شبیه همان  قرارداد فدراسیونی بود اما بدون مبلغ و از همه بازیکنان و مربیان نیز خواستند آن را امضا کنند و دلیل آن را نیز فرار مالیاتی عنوان کردند. تصور و حدس من این است که می خواستند هر مبلغی که خودشان می خواهند در آن  قرارداد ذکر کنند.

او در پاسخ به این سئوال که مگر یک بار شما  قرارداد را امضا نکرده بودید، پس چرا مجددا این درخواست از شما شد؟ گفت: سئوال ما همین است و همین باعث تعجب و اعتراض ما شد. من از  قرارداد اصلی یک عکس در اختیار دارم.

فرهاد میرزایی در مورد سرمربی تیم نیز گفت: سرمربی تیم توپکا از والیبال مدرن به دور است و من نیز کسی نیستم که بتوانم با فردی که دانشش از من بیشتر نباشد و رزومه قوی تری نداشته باشد، کار کنم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: والیبال رقابت های لیگ مردان مالیات پول اثر انگشت مالیات والیبال پارس ثبت فرار قراردادهای سفید امضا پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همان طور که امروز هوشنگ نصیرزاده درگفت و گو با آنا اعلام کرده بود این باشگاه تلاش می کند تا موانع برای حضور یحیی گل محمدی در این تیم برطرف شود و تا زمان حل شدن قطعی این موضوع دستیار پیشنهادی او به تبریز می رود تا کار را آغاز کند.

در همین راستا امروز یحیی گل محمدی به مسئولان باشگاه تراکتور پیشنهاد داده تا با حمید مطهری قرارداد امضا کنند. مطهری فردا همراه هوشنگ نصیرزاده راهی تبریز می شود تا ظهر به بازیکنان معرفی شود. اینکه محمد نصرتی که در این چندروز تیم را تمرین داده در تراکتور بماند یا خیر فردا مشخص می شود. 

طبق پیگیری خبرنگار آنا یحیی گل محمدی هم فردا جلسه نهایی را با مسئولان تراکتور در تهران دارد و تلاش مجموعه تراکتور به این است که با حل برخی موانع حضور گل محمدی در بازی با استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ قطعی شود. 

 با حضور مطهری در تیم تراکتور این مربی از کادرفنی تیم ملی جدا شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است