Web Analytics Made Easy - Statcounter

جایگزین افراد بازنشسته بر اساس مکانیزم مشخص انتخاب می شوند نه رانت و سفارش رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اینکه اعلام می‌شود ۱۵۰ یا ۲۰۰ نفر مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شود قطعا آمار صحیحی نیست. بر اساس اطلاعاتی می‌توانم بگویم تنها در یک دستگاه بیش از ۲۵۰۰ نیروی بازنشسته وجود دارد.
به گزارش صدای ایران از خبرآنلاین، سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره آمار افرادی که مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شوند گفت: متاسفانه تا بحال آمار دقیقی از بازنشستگانی که این قانون شامل حال‌شان می شود منتشر نشده است اما اینکه اعلام می‌شود ۱۵۰ یا ۲۰۰ نفر قطعا آمار صحیحی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعاتی که ما داریم این تعداد خیلی بیشتر از این حرف‌ها است و می توانم بگویم تنها در یک دستگاه بیش از ۲۵۰۰ نیروی بازنشسته وجود دارد. بنابراین آمار بالاست اما اینکه دقیقا چند نفر است نه در کمیسیون به نتیجه ای رسیدیم و نه دستگاه ها رسما اعلام کردند.
او در پاسخ به این سوال که چرا بعد از تصویب این قانون بسیاری به دنبال راه فرار هستند گفت: وقتی یک قانونی مصوب می‌شود برای همه لازم الاجرا است اما این قانون یک ویژگی دارد و آن اینکه اگر در دستگاهی این قانون اجرا نشود دستگاه‌های نظارتی می‌توانند علیه آن مدیر شکایت کنند. من فکر می‌کنم دستگاه‌ها دارند قانون را اجرا می‌کنند و مقاومتی ندیدیم و تا جایی هم که اطلاع داریم احکام هم صادر شده است.
او افزود: رئیس سازمان بازرسی کل کشور هم اعلام کرده است که بازرسی انجام می شود و مقاومتی در اجرای قانون نمی بینیم.
خدادادی در پاسخ به این سوال که برخی مدیران مثل آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفته است این قانون شامل حال ما نمی‌شود گفت: همه روسای فدراسیون های فوتبال مشمول این قانون می شوند و در حال اجرا هم هست من در جریان هستم که وزیر ورزش برای بسیاری از روسای فدراسیون ها سرپرست تعیین کرده است و اگر یکی دو مورد هنوز باقی مانده یکی به این علت است که هنوز فرصت وجود دارد و دوم آنکه برخی فدراسیون ها به علت اهمیت با کمی تاخیر این کار را انجام می دهند اما در نهایت مقاومتی وجود ندارد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه پس از خالی شدن پست‌هایی که در دست بازنشستگان بوده‌است چه کسانی قرار است جایگزین شوند و چقدر احتمال اعمال نفوذ و استفاده از رانت در پروسه جایگزینی وجود دارد گفت: جایگزین‌ها تنها بر اساس نظر اشخاص انجام نمی‌شود بلکه مکانیسم خاص خود را دارد یک مدیر کل یا معاون وزیر با رانت و سفارش نمی تواند وارد سیستم شود بلکه این افراد باید بر اساس سابقه و از مجموعه همان ارگان انتخاب شوند. اینطور نیست که یک نفر از بیرون با سفارش به یک سمت برسد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قانون منع به کارگیری بازنشستگان منع به کارگیری بازنشستگان سلمان خدادادی نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به نزدیکی فاصله امتیازات تیم‌های استقلال و پرسپولیس در رده اول و دوم جدول لیگ برتر کاملا مشخص است که این دو تیم تا اینجا خود را به عنوان کاندیدا‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره لیگ برتر معرفی کرده‌اند.

اما نگاهی به تعداد برد‌های اخیر این دو تیم و نکته نهفته در کلین شیت‌های سرخابی ها، این واقعیت را مشخص می‌کند که تیم پرسپولیس انگیزه بیشتری برای گرفتن جایگاه استقلال در بالای جدول دارد.

شاگردان اوسمارویرو در ۵ بازی آخر (از هفته بیست و یکم تا بیست و پنجم) موفق شدند تیم پیکان را دو بر صفر، گل گهر سیرجان را یک بر صفر، ملوان بندر انزلی را یک بر صفر و صنعت نفت آبادان را ۳ بر صفر پشت سر بگذارند و در دیدار حساس مقابل تیم سپاهان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شوند.

کسب ۴ پیروزی و به ثمر رساندن ۷ گل بدون دریافت حتی یک گل خورده در این تعداد بازی موجب شد تا علاوه بر نزدیک‌تر شدن پرسپولیس به استقلال در صدر جدول و کم کردن فاصله امتیازی به عدد یک زنگ خطر جدی را برای شاگردان جواد نکونام به صدا در بیاورند.

اما در نقطه مقابل تیم استقلال در ۵ دیدار اخیر خود با دو مساوی مقابل تیم‌های این مس رفسنجان و تراکتور دو امتیاز از دست داد تا از مجموع ۱۵ امتیاز ۵ بازی اخیر تنها ۱۱ امتیاز گرفته باشد. هرچند که تیم استقلال توانست تیم‌های هوادار و آلومینیوم اراک را با نتیجه مشابه یک بر صفر و شمس آذر قزوین را سه بر دو از پیش رو بردارد، اما نکته جالب توجه در تعداد گل‌های خورده و زده این دو تیم است که استقلالی‌ها هم هفت گل در این ۵ هفته به ثمر رساندند تا به لحاظ گلزنی از پرسپولیس عقب نباشند، اما دریافت ۴ گل خورده شرایط خط دفاعی این تیم را متزلزل‌تر نسبت به پرسپولیسی مشخص می‌کند که ظرف ۵ هفته یک گل هم نخورد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • جلوی افت موالید را گرفتیم/ رشد نرخ باروری در ۱۴ استان
  • رشد نرخ باروری در ۱۴ استان/ تنها نیمی از قانون اجرا شده است
  • دفاع «بانکی» از قانون جوانی جمعیت/ رشد نرخ باروری در ۱۴ استان
  • صلاح به تاریخ‌نویسی در لیگ برتر ادامه می‌دهد
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور