Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان اصولی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از ادامه فرآیند انتخاب شهردار جدید در شورا در روز ۲۶ آبان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،  رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر با تأکید براینکه اجرای روال قانونی و پایبندی بر قانون که عهد شورای پنجم با مردم مشهد بوده است در اولویت کار شورا قرار دارد، گفت: در راستای اجرای قانون و ادامه روند انتخاب شهردار جدید شورا فردا تشکیل جلسه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به دو تفسیر مختلف از قانون منع بکارگیری بازنشستگان در خصوص آخرین مهلت کناره‌گیری چهره‌های بازنشسته گفت: بر اساس روایت سازمان بازرسی، شهردار مشهد تا ۱۵ آذر مهلت ادامه خدمت دارد اما بر اساس نظر دیوان محاسبات و مجلس شورای اسلامی که خود مرجع تفسیر قانون مصوب خود است فردا آخرین مهلت شهردار برای استعفا می باشد. اصولی تاکید کرد:البته بنده مطمئن هستم که آقای شهردار هم طبق قانون عمل می‌کند و عملکرد ایشان نیز همیشه این را نشان داده است. عضو شورای پنجم شهر مشهد ادامه داد: این دو تفسیر هم جای بحث دارد که در جلسه فردا با حضور مشاوران در خصوص آن صحبت خواهد شد. وی با اذعان به آنکه ابهام فعلی سبب نگرانی شورا برای تعامل با تقی زاده خامسی در صورت ابقای وی در شهرداری مشهد می شود گفت: اولویت برای شورای شهر مشهد عمل به قانون و آنچه در کشور مورد تایید مجلس است، می باشد. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، مجتبی امانی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: امیرعبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ماست

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به تسریع در این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد:به نظر می رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229235 برچسب‌ها لبنان

دیگر خبرها

  • امروز؛ پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی/نحوه تولید سابقه تحصیلی دیپلمه‌ها
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد