Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@15:12:22 GMT

رقابت حساس پرسپولیس با پالمیراس برزیل+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۱۵۳

رقابت حساس پرسپولیس با پالمیراس برزیل+ عکس

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سایت مارکای اسپانیا نظرسنجی ای ترتیب داده که در آن از کاربران خود خواسته تا بهترین هواداران یک باشگاه را معرفی کنند و در این نظر سنجی هواداران پرسپولیس بالاتر از از طرفداران تیم‌های سرشناس قرار گرفتند.

 

 40 تیم در این نظرسنجی حضور دارند که در میان تیم های پالمیراس، الاهلی، رئال بتیس، لیورپول، بوکاجونیورز، اتلتیکومادرید، دورتموند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نام پرسپولیس نیز از کشورمان دیده می شود.

 

 

روز گذشته پرسپولیس و پالمیراس چند بار در رده اول جای خود را تغییر دادند در این نظرسنجی، تیم هایی مانند اتلتیکو بیلبائو، والنسیا، ناپولی، میلان، اینتر، شالکه و ... قرار دارند.

 

هوادران پرسپولیس می تواننند در رقابت حساس با کلیک روی این لینک به پرسپولیس رای بدهند.

 110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ورزشی پرسپولیس ورزش برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه هواداران پرسپولیس قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس که به دلیل تخلفات هوادارانش در دیدار با ذوب آهن به جریمه مالی محکوم شده بود، درخواست خود را در کمیته استیناف مطرح کرد اما با موافقت این کمیته همراه نشد.

کمیته استیناف اعلام کرد: با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد .رأی صادره قطعی است.

به این ترتیب باشگاه پرسپولیس ملزم به پرداخت مبلغ 51 میلیون تومان خواهد بود. نکته جالب اینکه دیدار با ذوب آهن در استادیوم فولادشهر برگزار شد و هواداران پرسپولیس به خاطر بازی خارج از خانه جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • توقف در جریان حساس‌ترین بازی لیگ یک
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • جریمه هواداران پرسپولیس قطعی شد
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران هندبال ایران
  • رومانی، هلند و برزیل؛ رقبای دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان