Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین (ع)همدان گفت:امسال پیش بینی کرده ایم، ۸۰۰۰ دانش آموز همدانی از سرزمین‌های نور بازدید کنند.

به گزارش ایسنا، حسن ترکمان مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین (ع)همدان با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی این استان از ۱۵ مهرماه آغاز شده است،  بیان کرد: ۲هزار و ۳۷۰ دانش آموز دختر از ۱۵ تا ۲۶ مهرماه به غرب کشور اعزام شدند و از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در حال حاضر از تاریخ ۱۹ آبان ماه، شاهد اعزام مجدد کاروان های راهیان نور دانش آموزی دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور هستیم که امسال پیش بینی کرده ایم، ۸۰۰۰ دانش آموز همدانی از سرزمین‌های نور بازدید کنند. برنامه ریزی کرده‌ایم در هر اتوبوس راهیان نور، یک پلیس یار حضور داشته باشد و پیش از اعزام هر کاروان، توسط بازرسی ناحیه بسیج، سلامت راننده و اتوبوس دوباره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و تا زمانی که برگه تأییدیه صادر نشود، هیچ اتوبوسی حق حرکت ندارد و همه این موارد در جهت بالابردن ضریب ایمنی کاروان‌های راهیان نور لحاظ شده است.

 
ترکمان تاکید کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی یکی از اردوهای ماندگار برای دانش آموزان محسوب می‌شود و این عزیزان در طول سفر با رشادت های شهدا آشناتر خواهند شد. رسانه‌های غربی و صهیونیستی، تلاش گسترده‌ای در جهت بی‌ارزش کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی انجام می‌دهند و یکی از مسائلی که مورد هجمه‌های شدیدی از سوی آنان صورت گرفته، اردوهای راهیان نور دانش آموزی است.

وی گفت: چرا که آگاهی این نسل نسبت به حوادث نسل گذشته، باعث ایجاد تعصب و خودباوری می‌شود و همین نسل‌های امروزی هستند که سکان دار آینده کشور محسوب خواهند شد و همین موضوع باعث شده که استکبارجهانی به دنبال بی ارزش کردن مفاهیم دفاع مقدس باشند و طوری فعالیت کنند که فرهنگ ایثار و شهادت رو به فراموشی برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلیس یار جنگ تحمیلی دانش آموز دفاع مقدس راهيان نور همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرمانی از شرکت بیش از ۳۳ هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم البرزی در اردوی عملی درس آمادگی دفاعی خبر داد و گفت: ۱۶ هزار دانش آموز پسر در سطح استان در میادین تیر شرکت می‌کنند و موضوعاتی مثل صف جمع، آمادگی جسمانی، امداد و نجات و مهارت‌های تیراندازی را آموزش می‌بینند.

وی تصریح کرد: ۱۷ هزار دانش آموز دختر نیز در مراکز آموزشی و کلاس‌های درس، با مباحث آمادگی دفاعی و موضوعات مهم این درس آشنا می‌شوند. این برنامه در سطح شهرستان‌های استان البرز به همت نواحی، بسیجیان و مربیان آموزش نظامی و آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی، در حال برگزاری است.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز هدف از برگزاری این اردو را افزایش مهارت‌های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیر نظامی، استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی هنگام بکارگیری و انسجام بخشی به بخش عملی درس آمادگی دفاعی برشمرد و بیان کرد: اردوی آمادگی دفاعی موجب می‌شود دانش آموزان به هویت دانش آموزی خود برسند.

کد خبر 6088315

دیگر خبرها

  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان