Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@05:45:00 GMT

استقبال رسمی روحانی از رئیس‌جمهور عراق

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۲۳۳

استقبال رسمی روحانی از رئیس‌جمهور عراق

رئیس‌جمهور کشورمان از برهم صالح به صورت رسمی استقبال کرد. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، مراسم استقبال رسمی حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان از "برهم صالح"، رئیس‌جمهور عراق در مجموعه سعدآباد انجام شد.

رئیس‌جمهور عراق صبح امروز در راس یک هیئت بلندپایه برای انجام مذاکرات مشترک و امضای چند سند با دولت جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

R1011158/P1360/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حسن روحانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حسن روحانی حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افطاری هنرمندان با رئیس جمهور + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین،جمعه،۲۵ اسفند ماه نشست صمیمی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور با اهالی «فرهنگ و هنر» برگزار شد. ابراهیم رئیسی پس از استماع دیدگاه‌ها و نظرات ۶ تن از هنرمندان حوزه‌های شعر، سینما، خوشنویسی، موسیقی و ادبیات، بر توجه جدی به عرصه هنر و فرهنگ کشور تاکید کرد.هنرمندان‌ شرکت‌کننده‌ در این نشست پس از یک ساعت و نیم گفتگو با رئیس جمهور، افطار را مهمان او بودند و پس از افطار نیز حدود یک ساعت و نیم دیگر به شکل انفرادی و گروهی با رئیس جمهور به گفتگو نشسته و دیدگاه‌ها، نظرات و مطالبات خود را با وی در میان گذاشتند.

مهم ترین اظهارات رئیس جمهور در این دیدار:

حمایت مالی و حقوقی از هنرمندان از جمله وظایف دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. هنرمندان وظیفه دارند با جوشش درونی هنر خود در آرامش و امید دادن به جامعه به ویژه در نسل جوان پیشرو و پیشتاز باشند نظرات و دیدگاه‌های مطرح شده از سوی اهالی فرهنگ و هنر، برای دولت ارزشمند و مفید بوده است. نقدهای مطرح شده از سوی هنرمندان از نظر دولت دغدغه‌هایی در جهت اصلاح امور است که مورد توجه قرار خواهد گرفت. علاوه بر تصویر کشیدن بخشی از افتخارات خلق شده در دوران دفاع مقدس، تلاش جوانان برای حصول پیشرفت‌های فناورانه در کشور از دیگر عرصه‌هایی است که قابلیت بالایی برای به تصویر کشیده شدن دارند.

مهم ترین اظهارات وزیر فرهنگ:

امسال سینما پررونق‌ترین و پرمخاطب‌ترین سال تاریخ خود را پشت سر گذاشت. در عرصه‌های تئاتر، هنرهای تجسمی و موسیقی و شعر نیز رویدادها و جشنواره‌های مهم فرهنگی و هنری کشور با استقبال چشمگیری برگزار شدند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده واحدهای مسکونی شهر هنر تا پیش از پایان دولت مردمی به هنرمندان تحویل خواهد شد. احداث پردیس تالارهای فرهنگی هنری نوین تهران نیز در گذر هنر در بلوار حجاب تهران آغاز شده و تا پیش از جشن 50 سالگی انقلاب در خدمت هنرمندان و اهالی فرهنگ خواهد بود.

هنرمندان چه گفتند؟

پس از اظهارات رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد ، مرتضی امیری اسفندقه به نمایندگی از شاعران، علی دهکردی رئیس خانه سینما، ایرج نعمیایی به نمایندگی از خوشنویسان، علی نصیریان به نمایندگی از بازیگران سینما، محسن نفر به نمایندگی از فعالان عرصه موسیقی و راضیه تجار به نمایندگی از نویسندگان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات‌شان پرداختند.لزوم توجه به مشکلات معیشتی و مسکن و تامین اجتماعی هنرمندان، ساماندهی مسئله دریافت مالیات از هنرمندان، تعیین و تقویت ردیف بودجه و منابع حمایتی از هنرمندان و فعالیت‌های هنری و فرهنگی، توجه به هنر خوشنویسی در آموزش عالی، توجه دولت و ترغیب مردم به استفاده از هنر خوشنویسی در معماری همچون بناهای تاریخی، ایجاد بستر مناسب و رفع موانع و محدودیت‌ها برای شکوفایی استعدادهای جوان در عرصه هنر و به خصوص سینما، اصلاح برخی رویکردهای محدودیت‌زا به عرصه موسیقی، اجرای جدی قانون مالکیت معنوی، حمایت از توسعه صنعت نشر و حمایت از مردم برای خرید کتاب از جمله نظرات و نکات مطرح شده از سوی هنرمندان در این نشست بود.

کد خبر 839587 برچسب‌ها محمدمهدى اسماعيلى خبر ویژه خانه ‌هنرمندان سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • اردوغان: تابستان آینده امنیت کامل مرزهایمان با عراق را فراهم می‌کنیم
  • رئیس‌جمهور در نشست با علما و روحانیون: دولت همواره حوزه‌های علمیه را به عنوان اتاق‌های اندیشه‌ورزی، همراه و پشتیبان خود می‌داند/ رشد نقدینگی از ۴۲ درصد به ۲۶ درصد کاهش یافت/ قطعا آینده‌ای بسیار روشن پیش روی ملت ایران است
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید برود؟
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟
  • رئیسی: روند تورم در کشور، مهار و کاهشی شده‌است
  • رئیسی: تورم، هم مهار و هم کاهشی شده‌ است | این خوشحال‌کننده است
  • هدف گذاری ۲۰ میلیارد دلاری در تجارت ایران با عراق
  • افطاری هنرمندان با رئیس جمهور + جزئیات
  • محمد مهاجری: آقای رئیسی، جدی می‌فرمایید یا شوخی می‌کنید؟! / رئیس جمهور کارکرد رسانه را تنها منحصر در ماله‌کشی می داند
  • کتائب حزب‌الله: بغداد به آمریکایی‌ها مصونیت دهد، درهای جهنم گشوده خواهد شد