Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه هنوز حکم پیروز حناچی به عنوان شهردار جدید تهران صادر نشده است، اظهار کرد: چنانچه تا زمان ترک افشانی این حکم صادر نشود، احتمال دارد که حناچی به عنوان سرپرست انتخاب شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: حناچی در حال حاضر معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران است و انتخاب او به عنوان سرپرست منع قانونی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نژادبهرام گفت: بین چند نفر از اعضا در مورد انتخاب حناچی به عنوان سرپرست تا زمان صدور حکم صحبت شده اما به صورت کلی هیچ صحبتی نشده است، اما امیدواریم که امروز حکم صادر شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم

علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها در حوزه مسکن گفت: یک حرکتی سال قبل برای توجه به حمل و نقل عمومی و بعد هم ساخت و ساز شروع شد که ساخت و ساز ابنیه نظیر خطوط مترو مد نظر قرار داشت که به همین دلیل هم این همکاری آغاز شده است.

وی ادامه داد: در مجموعه های مختلف مانند بانک مرکزی و وزارت کشور نهایت همکاری‌ها انجام شده است تا این اتفاق مهم در زمینه ترافیک و زیرساخت های مهم تهران اتفاق بیفتد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • سرپرست پیکان: ۳ امتیاز دیدار با استقلال خوزستان را می‌خواهیم/ با استقلال تهران دیدار تدارکاتی داریم
  • افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک/ تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷ بوستان پایتخت
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • هشدار زرد بارندگی در خوزستان صادر شد
  • (ویدیو) جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم
  • پل حافظ تهران ماندگار شد
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟