Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پاییز امسال تا به امروز 26 آبان شاهد سطح قابل قبولی از بارش‌ها در بسیاری از مناطق کشورمان بوده‌ایم به‌گونه‌ای که در تهران فقط در روز 21 آبان ماه جاری با بارش عالی 20 میلی‌متری یعنی حدوده 10 درصد بارش یک‌ساله خود مواجه بودیم.

در ادامه جدول مربوط به میزان‌ بارش‌ها از تاریخ اول مهر تا 25 آبان ماه جاری ارائه شده است که طی این بازه زمانی استان ایلام با میانگین بارش 138 میلیمتر رکورددار بیشترین میزان بارش در کشور و تهران با میانگین بارش 32 میلیمتری در رده میانی این بارش‌ها قرار دارد:

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جدول جدول هواشناسی بارش ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس رکورد لیگ را شکست | ورود به سیاره ۹۱

همشهری آنلاین- پرسپولیس با برتری ۳ بر صفر در زمین نفت آبادان بهترین پیروزی خودش در فصل جاری را کسب کرد و برای این کار رکورد پاسکاری صحیح در فصل جاری را جابه‌جا کرد. سرخپوشان در زمین صنعت‌نفت مالکیت توپ ۷۰درصدی داشتند، یعنی ۹درصد بالاتر از میانگین مالکیت توپشان در بازی‌های امسال. پرسپولیسی‌ها با میانگین ۶۱درصدی، رکورددار مالکیت توپ در بازی‌های این فصل هستند و از رکورد فصل گذشته خودشان هم عبور کرده‌اند. آنها در این بازی ۹درصد بیشتر از میانگین خودشان توپ داشتند و فقط در ۳۰درصد زمان بازی توپ را به میزبان سپردند. این مالکیت توپ بالا به قرمزها کمک کرد تا تعداد پاس‌های خود را به عدد بسیار خوب ۶۳۹ برسانند اما چیزی که از این عدد مهم‌تر بود دقت پاس‌های شاگردان اوسمار بود. آنها ۹۰.۸ درصد پاس‌های خود را دقیق و درست به مقصد رساندند که در این فصل بی‌سابقه بوده و هیچ تیمی نتوانسته به آن برسد. در نقطه مقابل سرخپوشان، تیم زردپوش آبادانی با ۳۰درصد مالکیت توپ فقط توانست ۲۴۳پاس ردوبدل کند و دقت این پاس‌ها هم قط ۷۴.۵ درصد بود. صنعت‌نفت در این بازی ۹شوت زد که فقط ۲ضربه این تیم داخل چارچوب بود و هیچ‌کدام تبدیل به گل نشد. در مقابل، پرسپولیس ۱۵بار شوت زد که ۵شوت این تیم داخل چارچوب بود و ۶۰درصد ضربات داخل چارچوب سرخپوشان تبدیل به گل شدند. پرسپولیس با امید گل ۲.۲۰ به ۳گل رسید و صنعت‌نفت با امید گل ۰.۴۴ در گلزنی ناکام ماند.

سایت متریکا بهترین بازیکن این مسابقه را دانیال اسماعیلی‌فر معرفی کرد که گل اول مسابقه را زد و نمره ۷.۹۰ را دریافت کرد. بعد از او محمدحسین کنعانی با نمره ۷.۸۸ و عیسی آل‌کثیر با نمره ۷.۷۳ برترین بازیکنان پرسپولیس بودند و با تکیه بر گل‌هایی که در این مسابقه به ثمر رساندند بالاترین نمرات را در میان هم‌تیمی‌های خود کسب کردند.

کد خبر 845598 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • بارش‌های کشور در سال گذشته چطور بود؟/ پاسخ احد وظیفه
  • پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • گلستان، مازندران و یزد پر بارش ترین استان ها در هفته جاری
  • با وجود بارش های اخیر؛ البرز همچنان عطش دارد
  • رئیسی: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • رئیسی: همه دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب به وظایف قانونی خود عمل کنند
  • رییسی: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • پرسپولیس رکورد لیگ را شکست | ورود به سیاره ۹۱
  • افت ۱۶ درصدی بارش‌ ها نسبت به میانگین ۵۵ سال اخیر