Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@21:51:39 GMT

ثبت وقفی با نیت خیرات برای شهید در تنکابن

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۳۸۸

ثبت وقفی با نیت خیرات برای شهید در تنکابن

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد:  در آخرین روز دهه وقف دو باب مغازه هر کدام به مساحت 25 و 41 متر مربع توسط وراث مرحوم حاج سید عباس حسینی جهت هزینه‌های عمرانی، فرهنگی، و امور جاری مسجد جامع شهر رویان نور وقف شد.

وی افزود: همچنین قطعه زمینی در تنکابن به مساحت 741 متر مربع توسط مهدی اسدپور به یاد برادر شهیدش جهت خیرات و مبرات وقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: همزمان با دهمین روز از دهه وقف زائرسرا آستان مقدس امامزاده حمزه‌رضا (ع) در شهر هولار به بهره‌برداری رسید.

ثلث همسر شهید وقف زائرسرا شد

وی افزود: زائرسرای آستان مقدس امامزاده حمزه‌رضا(ع) هولار یکی از بهترین زائرسراهای کشور به‌شمار می‌رود و از محل ثلث زینب جعفری همسر شهید پنجعلی ژولیده، کمک اهالی هولار، خیران و اعتبارات عمرانی سازمان اوقاف و امور خیریه احداث شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران هزینه تکمیل زائرسرای آستان مقدس امامزاده حمزه‌رضا(ع) هولار را 500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این زائرسرا دارای 9 باب سوئیت و تجهیزات کامل اسکان است که توسط خادمین آستان مقدس امامزاده حمزه‌رضا(ع) هولار اداره و درآمد آن برای خود امامزاده هزینه می‌شود. 

وی در پایان از حمایت و زحمات نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان، سرپرست استانداری، مدیران کل و ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران، اصحاب رسانه که در اجرای مطلوب برنامه دهه وقف تلاش وافری داشتند تقدیر کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: وقف شهید تنکابن ابراهیم حیدری اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام  فردا  یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم  پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس  از مسجد  حضرت امام جعفر صادق(ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر بخاک سپرده  می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران