Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه مسابقات بسکتبال سه نفره پسران رده زیر ۱۵ سال با ثبت درسایت جهانی fiba۳x۳ انتخابی استان سمنان روز پنج‌شنبه گذشته برگزار شد، ابراز داشت: در این مسابقات شش تیم از شهرهای سمنان، شاهرود و گرمسار حضور داشتند.

وی ضمن بیان اینکه المپیاد ورزشی نخبگان آذرماه امسال به میزبانی شهرکرد برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این مسابقات با انجام شش بازی در دو گروه الف و ب صورت گرفت که در پایان رقابت‌ها در گروه الف گرمسار مقام اول، شاهرود مقام دوم و سمنان رتبه نخست را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت بسکتبال استان سمنان بابیان اینکه در پایان رقابت‌ها به هر دو گروه الف و با اهدای مدال و لوح قهرمانی تجلیل شد، ابراز داشت: در گروه ب تیم گرمسار به مقام نخست دست‌یافت و سمنان و شاهرود به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

سلامی بابیان اینکه این مسابقات در گروه دختران نیز پیگیری شد، تصریح کرد: مسابقات بسکتبال ۳×۳ دختران زیر ۱۵ سال استان سمنان برای راه‌یابی به مسابقات المپیاد نخبگان کشور روز پنج‌شنبه با حضور تیم‌های سمنان و شاهرود به میزبانی سالن پیام نور سمنان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در پایان این دوره تیم دختران شاهرود قهرمان مسابقات ۳×۳ استان شد و  به مسابقات المپیاد نخبگان ایران که در اردبیل برگزار می‌شود راه پیدا کردند.

کد خبر 4460147

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال ورزش و جوانان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد

دریافت 32 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اولین کاروان حج عمره مفرده استان سمنان پس از حدود ۹ سال وقفه از شاهرود عازم سرزمین وحی شدند. بخش‌هایی از بدرقه باشکوه اولین کاروان اعزامی استان به مکه مکرمه که در ترمینال مسافری شاهرود صورت گرفته توسط علی شهسوار خبرنگار خبرگزاری مهر به تصویر کشیده شده که با هم می‌بینیم.

در این فیلم قدرت الله چتری مدیرکل حج و زیارت استان سمنان درباره نحوه اعزام کاروان‌ها توضیح می‌دهد. همچنین پای صحبت حجت الاسلام حمید عبداللهیان امام جمعه موقت شاهرود و روحانی اعزامی این کاروان نیز می‌نشینیم.

کد خبر 6088820

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی