Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@05:45:12 GMT

خروج بیش از ۱.۵ کیلو اشیا فلزی از معده یک پیرزن+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۴۴۶

خروج بیش از ۱.۵ کیلو اشیا فلزی از معده یک پیرزن+تصاویر

حوادث رکنا: زنی که یک کیلو و نیم کیلوگرم انواع فلزات و اشیا را بلعیده بود، به کمک پزشکان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

جراحان هندی در یک عمل جراحی پیچیده بیش از 1 و نیم کیلوگرم انواع اشیا بلعیده شده را از بدن یک زن هندی خارج کردند.

این اشیا شامل پیچ و مهره‌ها و جواهرات و سنجاق و طناب بود که در طی 3 ساعت جراحی از بدن این پیرزن خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر رادیوگرافی نشان می‌دهند که برخی از این اجسام نوک تیز به ریه این فرد نزدیک شده بودند.

یک پین نیز دیواره معده‌ این زن هندی را سوراخ کرده بود که پزشکان را مجبور به جراحی اورژانسی کرد.

گفته می‌شود این زن به بیماری پیکا مبتلا است. این بیماری باعث اشتهای فرد به چیزهایی مثل خاک ، سنگ ، خاکستر سیگار، یخ یا حتی مو و فلزات می شود.

تصور می‌شود این بیماری با کمبودهای غذایی مرتبط باشد و با مکمل‌های غذایی درمان می‌شود. البته کمبودهای تغذیه‌ای فقط یکی از تئوری های زیادی است که درباره پیکا مطرح است و دلایل دقیق آن ناشناخته است. این سندرم همچنین در بیماران صدمه دیده از لحاظ مغزی و بیماران روانی دیده می‌شود.

پیکا می‌تواند خطرناک باشد، چرا که ممکن است آنها اشیای تیز را ببلعند و باعث پارگی اعضای داخلی بدن و آسیب جدی به اندام های حیاتی بشود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

یارانه نوزادان امشب واریز می شود زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا طرفداران یک دزد با سنگ به پلیس حمله کردند / درآبادان رخ داد فاجعه ای دیگر / ازدواج ۳۸ دختربچه زیر ۱۵ سال در آذربایجان شرقی جراحی زیبایی مادربزرگ تهرانی فاجعه بار شد / دادگاه وارد عمل شد عکس گرگی که در خانه مردکرمانی زندگی می کرد! + جزییات مسکن ۵۰۰ میلیونی سال گذشته، یک میلیاردی شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث فلزات تصاویر پزشکان پیرزن مرگ حتمی عکس فیلم حادثه ایران مرد وزیر رئیس ساعت دستگیر شد پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر‌هایی که نوشیدن قهوه به همراه دارد

قهوه قادر است تأثیرات جدی بر دستگاه گوارش بگذارد؛ نوشیدن قهوه، تولید اسید معده را افزایش می‌دهد و اگر پیش از نوشیدن آن، چیزی نخورده باشید، اسید می‌تواند به پوشش داخلی معده آسیب وارد کند و موجب سوء هاضمه و سوزش سر دل شود.

به گزارش خبرآنلاین، مطالعه کوچکی در ژوئن ۲۰۲۰ در مجله تغذیه بریتانیا منتشر شد که نشان داد نوشیدن قهوه با معده خالی در ابتدای روز، قند خون افراد را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد و بدن را با مشکل مواجه می‌کند.

کنترل میزان قند خون، خطر ابتلا به بیماری‌هایی، چون دیابت و مشکلات قلبی را کاهش می‌دهد. افرادی که پیش از نوشیدن قهوه، صبحانه میل می‌کنند، به ندرت و یا کمتر دچار افزایش قند خون می‌شوند.

صبحانه بخورید تا احساس بهتری داشته باشید

نوشیدن قهوه با معده خالی می‌تواند علائم رفلاکس اسید، درد قفسه سینه و مشکل در بلع را تشدید کند. همچنین گاهی اوقات سبب تحریک و آزار دیواره‌ی معده می‌شود؛ به خصوص زمانی که قبل از صبحانه مصرف شود.

سعی کنید ابتدا چیزی بخورید یا برای افزایش کالری، به نوشیدنی خود شیر یا چربی دیگری اضافه کنید.

چه ارتباطی میان نوشیدن قهوه و سوزش سر دل وجود دارد؟

قهوه خطر سوزش سر دل را افزایش می‌دهد، زیرا می‌تواند باعث افزایش حالت اسیدی معده شود و آن را تحریک کند. در مطالعه‌ای که در سپتامبر ۲۰۲۰ صورت گرفت، مشخص شد شرکت کنندگانی که نوشیدن آب را جایگزین مصرف روزانه قهوه کردند، خطر رفلاکس اسید معده در آن‌ها کاهش یافت.

اگرچه آنزیم‌های گوارشی و اسید معده بدون توجه به آنچه که مصرف می‌کنید ترشح می‌شوند، اما غذا یا نوشیدنی که دارای طبیعت اسیدی است (مانند قهوه) می‌تواند محرک معده باشد و منجر به افزایش اسیدیته آن شود. در نتیجه، نوشیدن قهوه با معده خالی باعث افزایش شدید اسید معده می‌شود و می‌تواند با رفلاکس همراه باشد.

چه زمانی از روز برای نوشیدن قهوه مناسب‌تر است؟

ترجیحاً قهوه صبحگاهی خود را کمی بعد از صرف صبحانه بخورید. اگر با معده خالی قهوه بنوشید، خودتان را در معرض خطراتی، چون افزایش قند خون، سوزش سر دل و رفلاکس اسید و اضطراب قرار می‌دهید.

میزان ترشح هورمون کورتیزول در بدن، حدود ساعت هفت صبح به اوج خود می‌رسد. کورتیزول هورمونی است که به شما انرژی می‌بخشد؛ بنابراین اگر دچار کم‌خوابی نباشید، باید صبح‌ها احساس نشاط داشته باشید. به همین دلیل اگر چند ساعت بعد از بیدار شدن صبر کنید و زمانی که میزان کورتیزول خون کاهش یافت، به سراغ نوشیدن قهوه بروید، بهتر است.

از طرفی باید پس از حدود ساعت دو بعد از ظهر، از نوشیدن قهوه اجتناب کنید. نوشیدن قهوه در ساعات پایانی بعد از ظهر یا عصر، خواب را مختل می‌کند.

دیگر خبرها

  • از کجا بفهمیم سرطان معده داریم یا نه؟
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • ضرر‌هایی که نوشیدن قهوه به همراه دارد
  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • ماجرای انتقال اشیا تاریخی بروجرد به مخزن نگهداری قلعه فلک‌افلاک چه بود؟
  • روش جدید تراشه‌ها در مغز؛ با فکر شما اشیا هدایت می‌شوند!
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی
  • کشف و ضبط ۱۷۶۰ سکه فلزی در شهرستان مراغه
  • عمل جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک ۹ ساله در بیمارستان رازی سراوان