Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- اصغر نصیری از توزیع مخازن جمع آوری کاغذ در تمامی ادارات کرج خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اصغر نصیری سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اظهار کرد: انسان برای تامین کاغذ مورد نیاز خود چاره‌ای جز قطع درختان ندارد.

وی ادامه داد: سالانه هزاران درخت برای تولید کاغذ قطع می‌شود که این روند آثار مخربی بر طبیعت داشته و باعث می‌شود بخش زیادی از فضای سبز موجود نابود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری افزود: برای کاهش مصرف کاغذ و به تبع آن جلوگیری از قطع درختان طرح‌های مختلفی اجرایی می‌شود که یکی از آن ها جمع آوری و بازچرخانی کاغذ است.

این مسئول توضیح داد: بر اساس این طرح مردم می‌توانند کتاب‌های غیر استفاده و غیر ارزشمند خود را جمع آوری و به مجریان این طرح تحویل دهند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: برای تسریع در اجرای این طرح، در تمامی ادارات کرج مخازن جمع آوری کاغذ باطله توزیع شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به بالا بودن میزان مصرف کاغذ ادارات، توزیع این مخازن دراین فضاها می‌تواند نقش به سزایی در جمع آوری بهینه کاغذهای باطله شهر داشته باشد.

نصیری ابراز کرد: با تعامل و همکاری صورت گرفته با آموزش و پرورش استان، به زودی در تمامی مدارس کرج هم شاهد توزیع  مخازن جمع آوری کاغذ خواهیم بود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در پایان گفت: اگر کاغذهای باطله ادارات و مدارس کرج به درستی جمع آوری، بازیافت وبازخرچانی شود، سالانه از قطع تعداد زیادی درخت در کشور جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قطع درختان کاغذ کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم ذخیره آب مخازن سد‌های کردستان به ۷۲ درصد رسید

آرش آریانژاد از سرریز ۸ سد در استان کردستان خبر داد و گفت: حجم آب ذخیره پشت سد‌های کردستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان با بیان اینکه از ابتدای سال آبی جاری ۴۲۰ میلیمتر، متوسط بارندگی استان بوده، خاطرنشان کرد: شهرستان مریوان با حدود هزار میلی متر و بانه با ۸۰۰ میلیمتر بیشترین میزان دریافت نزولات آسمانی را شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: با توجه به رواناب‌های خوبی که در سال آبی جاری به مخازن سد‌های استان جاری گردیده، این امر منجر به سرریز ۸ سد در کردستان گردید.

آریانژاد با اشاره به اینکه سامانه جدید بارشی در راه استان است، توصیه کرد: نظر به اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی استان کردستان برای روز‌های دوشنبه ۱۷ و سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری، با توجه به پیش‌بینی حجم بارش‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها توصیه می‌گردد شهروندان از توقف و اتراق در حاشیه رودخانه و مخازن سد‌های استان اکیداً خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • صد و شصت و چهارمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • حجم ذخیره آب مخازن سدهای استان کردستان به ۷۲ درصد رسید
  • حجم ذخیره آب مخازن سد‌های کردستان به ۷۲ درصد رسید
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد