Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروجرد - ایرنا - حدود 80 تن ازکارگران بخش های مختلف شهرداری بروجرد با تجمع مقابل ساختمان شهرداری مرکزی خواستار پرداخت حقوق معوقه خود شدند.

به گزارش ایرنا، تجمع کنندگان با اعلام اینکه خواسته ما صنفی است خواستار تسریع در پرداخت حقوق معوقه و تسویه کامل از فروردین ماه امسال تاکنون شدند.
کارگران معترض براین باورند با توجه به هزینه های بالای زندگی و تورم اقتصادی حاکم بر جامعه عدم پرداخت به موقع حقوق موجب شده تا زندگی آنها تحت الشعاع قرار گرفته و مشکلات متعددی از جمله تاخیر اجاره خانه هزینه های دانش آموزی فرزندان و حتی هزینه های پزشکی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برپایه این گزارش با توجه به تجمع کارگران بروجرد درمقابل شهرداری تاکنون هیچ یک ازاعضای شورای شهر بروجرد و شهردار در بین تجمع کنندگان حاضر نشده اند.
رئیس شورای شهر بروجرد درگفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: حمایت ازخانواده شهرداری ضروری بوده و تلاش خواهد شد براساس شرایط خاص ایجاد شده از این قشر دفاع شود.
موسی نیکوکار افزود: شهرداری بروجرد حدود 120میلیارد ریال از ادارات، تعاونی ها، دانشگاه ها و اتحادیه ها طلب دارد که با وصول این طلب ها می تواند بخشی ازحقوق کارگران زحمت کش را پرداخت نماید.
وی اظهارداشت: در نشست اخیر اعضای شورای شهر با معاون وزیر قول هایی داده شده تا حمایت هایی از شهرداری بروجرد صورت گیرد.
رئیس شورای شهر بروجرد اضافه کرد: همچنین شورا و شهرداری بروجرد تصمیم به فروش بخشی از املاک خود را دارد تا بتواند با این کار حقوق معوقه کارکنان را پرداخت نماید.
شهرداری بروجرد بیش از یکهزار و 700 پرسنل دارد.
7273/6052

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شورا شهرداري تجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد

رسانه روسی خبر داده الجزایر خواستار برگزاری شنست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره کشف گورهای جمعی در غزه شده است.

به گزارش ایسنا، یک منبع آگاه می‌گوید الجزایر در پی کشف گورهای جمعی در غزه، خواستار برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد در روز سه‌شنبه شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک روز شنبه خبر داده الجزایر به‌عنوان عضو غیردائم شورای امنیت، خواستار برگزاری این نشست پشت درهای بسته است.

مقامات فلسطینی اعلام کرده‌اند بیش از ۳۰۰ جسد از جمله زنان، کودکان، افراد مسن و مجروح در گورهای جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در خان‌یونس، دومین شهر بزرگ غزه و مجتمع پزشکی الشفا در شهر غزه پیدا شده است.

پیش از این «واسیلی نبنزیا» سفیر روسیه در سازمان ملل گفته بود روسیه خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل برای محاکمه عاملان ایجاد گورهای جمعی گزارش شده در نوار غزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد