Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:50:22 GMT

قدوس چگونه می‌تواند کارت معافیت بگیرد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۵۵۶

قدوس چگونه می‌تواند کارت معافیت بگیرد؟

ستاره تیم ملی فوتبال ایران در صورتی که قوانین خرید سربازی پابرجا بماند در ابتدای سال 98 می تواند خدمت خود را خریداری کند.

به گزارش "ورزش‌سه"، سامان قدوس طی روزهای گذشته یکی از بازیکنان خبرساز فوتبال ایران بوده است. او که در بازی دوستانه با ترینیداد و توباگو تیم ملی را همراهی نکرد و شایعاتی درباره اش ایجاد شد، حالا مشخص شده که به دلیل قوانین مربوط به خدمت سربازی به ایران سفر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس قوانین سازمان نظام وظیفه برای ایرانیان مقیم خارج از کشور هر فرد با شرایط مذکور دو بار در سال و حداکثر 3 ماه می تواند به ایران بیاید و اگر بار سوم در کشور حضور یابد، برای خروج به مشکل می خورد.


قدوس که دوبار در سال 97 به ایران آمده، تا پایان سال دیگر نمی تواند به کشورمان سفر کند و حالا فدراسیون فوتبال در تلاش است تا با رایزنی های لازم مقدمات حضور او در ایران برای اردوی ماه آینده تیم ملی را فراهم کند.


در چنین شرایطی اما قدوس می تواند در صورتی که قوانین درباره خرید خدمت سربازی پابرجا بماند، در سال 98 کارت پایان خدمت خود را دریافت کند. مسئولان نظام وظیفه چند سالی است برای سربازان غایبی که بالای 8 سال غیبت دارند قوانینی را در نظر گرفتند تا با پرداخت جریمه ای بتوانند کارت معافیت بگیرند. از این رو قدوس که اکنون 7 سال غیبت دارد، در صورتی که این قانون در سال 1398 هم اجرایی شود، می تواند با پر کردن 8 سال غیبتش از مشکلی که اکنون گریبانش را گرفته رهایی یابد و با پرداخت مبلغی کارت معافیت بگیرد.


باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی درباره این ستاره ملی پوش و وضعیت سربازی اش رخ می دهد.

 

تیم ملی ایران سامان قدوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات

دریافت 55 MB کد خبر 6096205

دیگر خبرها

  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)