Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:37:31 GMT

دلیل طراحی شلوار گل‌مالی میلیونی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۶۶۶

دلیل طراحی شلوار گل‌مالی میلیونی مشخص شد

یک طراح لباس از دلایل طراحی شلوارهای گل مالی شده و پاره صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه خراسان نوشت: «بعد از مد شدن شلوار جین‌های پاره و طرح‌های عجیب دیگر چند روزی است که شلوارهای گِلی با قیمت‌های بالا یکی از اخبار منتشر شده در فضای مجازی است. اگر چه ممکن است یک مد جدید خیلی مورد استقبال قرار نگیرد اما با گذشت زمان کم‌کم مورد توجه قرار می‌گیرد و حتی کسانی که در ابتدا آن را دوست نداشتند، برای خریدنش دست به جیب هم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شلوارهای جین پاره و به اصطلاح زخمی، حال یک برند معروف خارجی شلوار گِلی را روانه بازار کرده است. این شلوارهای گِلی به نقل از واشنگتن‌پست، بیش از ۴۰۰ دلار قیمت دارند. درباره دلایل طراحی چنین لباس هایی و مد شدنشان در ایران، چند نکته مهم وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

شلوارهایی برای حمایت از قشر کارگر

طرح هایی مانند شلوار پاره یا گل مالی شده که معمولا روی جنس جین هم کار می شود، مربوط به سبک هیپ هاپ است و برای حمایت از قشر کارگر یا علیه پولداری و سرمایه داری طراحی می شود. در کشور ما، این سبک از لباس تبدیل به مد شده ولی در کشورهای پیشرفته و طلایه داران مد مانند ایتالیا و فرانسه، فقط توسط گروه ها و قشرهای خاصی از مردم استفاده می شود و برای همه مردم قابل استفاده نیست. همان طور که مطرح شد، این لباس ها برای قشر خاصی طراحی می شود و طرفدارهای خاص خودش را دارد. حالا این قشر یا تعدادشان کم است یا زیاد که هر چه بیشتر باشد، بازتاب بیشتری در مطبوعات و رسانه ها خواهد داشت و محصول شان بیشتر دیده خواهد شد.

این شلوارها نباید در دسترس همه افراد باشد

درباره شلوارهای جین پاره و البته همین شلوارهای گل مالی شده باید دانست که وقتی این سبک لباس ها وارد ایران می شود، بعضی افراد جامعه به خصوص جوانان و آن هایی که علاقه مند به مدهای روز هستند، فقط به این دلیل که مد شده و سبک روز است از آن استفاده می کنند. البته ممکن است این چنین لباس هایی، زیبایی های خاص خودش را برای یک قشر خاص داشته باشد و خوشایند آن ها باشد و در حوزه مد هم از آن استفاده شود ولی در کشور ما نباید در دسترس همه افراد باشد. همان طور که گفته شد سبک هیپ هاپ برای دفاع از قشر کارگر و علیه سرمایه داری استفاده می شود و به همین دلیل وارد حوزه مد هم شده و زیبایی های خاص خودش را دارد اما در جامعه ما نباید به گونه ای باشد که همه از آن استفاده کنند. معمولا مردم در غرب برای پوشیدن هر سبک لباس، فلسفه خاص خودشان را دارند و از سبک های خاصی استفاده می کنند اما متاسفانه هنوز در کشورمان فرهنگ سازی نشده است که هر لباسی را در جایگاه خودش استفاده کنیم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت رانا پلاس در بازار کاهش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر این اساس قیمت رانا پلاس ارتقا یافته مدل ۱۴۰۳ افت ۱۵ میلیونی داشت و ۶۴۵ میلیون تومان شد.

مدل ۱۴۰۲ رانا پلاس ارتقا یافته نیز ۵ میلیون تومان ارزان شد و به ۶۲۰ میلیون تومان رسید. قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۲ کاهش ۵ میلیونی داشت و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت رانا پلاس پانورامای ارتقا یافته در بازار خودرو ۷۰۵ میلیون تومان شد که افت ۱۵ میلیونی در روز گذشته داشت. قیمت رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ به ۶۶۵ میلیون تومان رسید.

بر اساس قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در آبان ماه رانا پلاس ارتقا یافته ۴۳۴ میلیون تومان است قیمت رانا پلاس هم در نمایندگی ۳۲۲ میلیون تومان است و ایران خودرو مبلغ فروش رانا پلاس پانوراما را ۳۴۳ میلیون تومان مشخص کرده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع رانا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم
  • دفاع متفاوت برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول