Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@11:28:09 GMT

برگزاری اجلاسیه مجمع عالی بسیج در شوشتر

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۶۸۱

درابتدای مراسم سرهنگ پاسدار حسین نیسی زاده فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شوشتر ضمن عرض تسلیت بمناسب فرارسیدن شهادت امام حسن عسکری(ع) از حضور همه شرکت کنندگان در این مراسم تقدیر وتشکر نمودند،ایشان در ادامه افزودند که باعث افتخار است که خادمی کسانی را میکنم که از یادگاران وحماسه سازان ،یادگاران هشت سال دفاع مقدس واز اساتید برجسته فرهنگی واز فرماندهان اسبق سپاه شوشتر ودیگر نواحی بسیج بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شوشتر ضمن تقدیر وتشکر از زحمات همه کسانی که در اعتلای بسیج وکمک به محرومیت زدایی ودیگر بخشها این ناحیه را یاری نمودند.وخاطر نشان کردند که این ناحیه وبسیجان تمام تلاشهای خود را درجهت کمک به محرومان ودیگر آسیبها را انجام خواهند داد.
سرهنگ پاسدار نیسی زاده در ادامه به گزارشی از عملکرد کارگروهایی که در مناطق محروم شهرستان به مردم خدمات رسانی نمودند ارائه کردند.
در ادامه این مراسم حجت السلام سلیمانی امام جمعه محترم شهرستان شوشتر سخنانی پیرامون بسیج وخدمات آن بیان نمودند.ایشان تقویت بسیج را تقویت کشور وارکان نظام دانسته اند وخدمت به تحقق برنامه های بسیج را یکی از بالاترین وباارزش ترین کمکهای که میتواند به نظام اسلامی انجام داد اشاره کردند،دکتر سلیمانی افزودند که اینجانب بسیجی بوده وهستم وباافتخار خواهم بودچون بسیج مظهر پیوند با امام (ه)رهبر انقلاب وشهدای گرانقدر است.
امام جمعه شهرستان شوشترخاطرنشان کردندکه نخبگان بسیجی تمام تلاش خودرادر جهت جذب حداکثری به ویژه با برگزاری برنامه های مختلف در بین جوانان ونوجوانان را بکار گیرداین مهم از بهترین وبا ارزش ترین کارهای می باشد.
در ادامه مسولان کارگروهای مختلف به بیان نقطعه نظرات وپیشنهادات خود در جهت رفع معظلات وآسیبهای که شهرستان دچار آنها می باشندبیان نموند وبر رفع هرچه سریعتر آنها با استفاده از تمام ظرفیتهای بخصوص ظرفیت عظیم بسیج اشاره نمودند.
در پایان مراسم از زحمات برادر بسیجی حشمت الله آفرین مسول مرکز راهبردی شهرستان شوشتر تقدیر وتشکر بعمل آمد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب درباره عملیات «وعده صادق»


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام ماموستا فائق رستمی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درباره عملیات «وعده صادق» به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقٰاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اَللّٰهَ عَلیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ
به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل شده، رخصت [جهاد]داده شده است، چرا که مورد ظلم قرار گرفته اند، و البته خدا بر پیروزی آنان سخت تواناست.

امروز شاهد تنبیه ظالمی یهودی هستیم که هیچ قید و بندی ندارد و شاهد شکستن هر آنچه خط قرمز شرع و انسانیت از زمان تولد نامشروعش تابه بحال در حق اسلام و مسلمین مظلوم فلسطین خصوصاً ملت مقتدر غزه بوده وهستیم؛ و جهان اسلام خواستار تظلم خواهی از مادران باشرف و پدران باایمانی هستند که با دستان خود هزاران هزار کودک نازنینشان را بجرم مسلمان بودن و شهیدراه وطن هدیه کردند، اما دریغ از شهامتی از جانب دول عربی و اسلامی.

آنچه مسلم است اسلام دین صلح و سازش است و هیچگاه آغازگر جنگ نبوده و تجاوزی را به هیچ کشوری انجام نداده مگر بواسطه حق دفاع ازخود، و یا جبران خون شهدایی که ناجوانمردانه در خاک خود ولیکن به دست غاصب صهیونیستی ترور شده اند و این دستوری است از جانب خداوند قهار، که ایران مقتدر با نهیبی که برسر این ددمنشان زد، نشان داد این فقط گوشه‌ای کوچک از قدرت و توان فرزندان غیور این آب و خاک عزتمند است، که تنبیهی بود برای التیام درد دل همهٔ امت اسلامی که باید گفت دستمریزاد‌ای دلیرمردان و‌ای مجاهدان غیور.

ان شاء الله با وعدهٔ خداوند قادرمتعال و با پیروزی اسلام بر کفر، بزودی شاهد اقامه نماز همه امت اسلامی در مسجدالاقصی باشیم و برای همیشه شر رژیم مجعول صهیونیستی ازسر عالم اسلام کم شود.
والسلام علیکم و رحمةالله
فایق رستمی

دیگر خبرها

  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • برگزاری اجلاسیه نماز شهرستان بردسکن با حضور فعالان نماز
  • بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب درباره عملیات «وعده صادق»
  • برداشت کلزا از اراضی کشاورزی شوشتر
  • بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درباره عملیات «وعده صادق»
  • برداشت کلزا در شهرستان شوشتر
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • برگزاری مراسم دعای زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم