Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارلوس کی روش همانند چند سال اخیر پیش از تورنمنت‌ها با رفتار عجیب خود جامعه خبری و هواداری را در شوک فرو برده و امیدوار است اینچنین باز به خواسته‌های خود پیش از جام ملت‌ها دست یابد.

بعد از غیر فعال کردن حساب‌های اینستاگرامی برخی بازیکنان و عدم گفتگو با اصحاب رسانه طی چند روز اخیر، پایان بازی با ترینیداد و توباگو با اتفاق عجیب و غیرحرفه‌ای از سوی او همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار ترینیداد و توباگویی با اعلام اینکه موفق به گفتگو با سرمربی تیم ملی ایران در رختکن این تیم شده است این صحبت‌ها را در نشریه خود انتشار داده است.

نشریه‌ی گاردینِ ترینیداد و توباگو که در این کشور کارائیبی منتشر می‌شود امروز با انتشار گزارشی به مصاحبه‌ای اشاره کرد که خبرنگار این نشریه در رختکن تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی انجام داده است. خبرنگار این نشریه‌ی ترینیدادی می‌نویسد که کی‌روش در ابتدای مصاحبه به او گفته که از سطح بالای تیم ملی ترینیداد و توباگو تحت تاثیر قرار گرفته است.

 کی‌روش در این مصاحبه گفته:" متاسفانه امروز کیفیت زمین چمن برای هر دو تیم خوب نبود چون این چند روز در ایران خیلی باران باریده. ولی به نظر من این بازی برای هر دو تیم مزایای زیادی داشت. ما از سال 2014 تا امروز همدیگر را ندیده بودیم. البته نسبت به آن روزها خیلی چیزها تغییر کرده. فقط بعضی از بازیکنان آن زمان ترینیداد هنوز در تیم ملی شما هستند و در تیم ملی ایران هم فقط دو سه بازیکن از آن روزها در تیم ملی حضور دارند ولی دیدیم که بازی ما به همان کیفیت بازی سال 2014 برگزار شد. از اینکه فرصت پیدا کردیم که دوباره مقابل ترینیداد و توباگو بازی کنیم خوشحالم".

کی‌روش در ادامه‌ی مصاحبه می‌گوید:" من از توان ترینیداد برای جنگیدن، بازی کردن و ضدحمله تحت تاثیر قرار گرفتم. شک ندارم در شرایط محیطی بهتر، تیم شما به مراتب بهتر از این بازی می‌کند. متاسفانه به دلیل وضعیت بد چمن امروز بازیکنان تکنیکی ایران و به خصوص بازیکنان تکنیکی ترینیداد نتوانستند خودشان را نشان بدهند".

به گزارش نشریه‌ی ترینیدادی، کی‌روش که چهار سال پیش هم با ایران در یک بازی دوستانه به مصاف ترینیداد رفته به خبرنگار این نشریه گفته که در تیم ملی ترینیداد پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای اتفاق افتاده. کی‌روش به خبرنگار ترینیدادی می‌گوید که تیم ملی این کشور متراکم‌تر، تهاجمی‌تر و سازمان‌یافته‌تر از قبل بازی می‌کند و با جوانانی که به ترکیب این تیم اضافه شده، سرشار از انرژی است.

کی‌روش در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود می‌گوید:" به نظر من شما آینده‌ی روشنی در پیش دارید. می‌خواهم از شما به خاطر این فرصت و به خاطر این بازی دوستانه تشکر کنم. بازی با ترینیداد برای ما فرصت بی‌نظیری است چون بازیکنان ما می‌توانند در مقابل فوتبالیست‌هایی بازی کنند که تکنیک بالا دارند، سرعتی هستند، فوتبال را می‌شناسند و قدرت بدنی‌شان بالا است. برای همین ما می‌توانیم از بازی مقابل ترینیداد چیزهای زیادی یاد بگیریم و پیشرفت کنیم".

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام ملت های آسیا ترینیداد و توباگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ازبکستان: ایران یکی از بهترینهای جهان

به گزارش ورزش سه، خوزه اوناسیو لوپز سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا حاضر شد و در ابتدا گفت: ما می‌دانیم مقابل چه تیم بزرگ و با کیفیتی می‌خواهیم بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است، آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی ازبکستان در ادامه تاکید کرد: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • سرمربی ازبکستان: ایران یکی از بهترینهای جهان
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پولیتیکو: آمریکا ماه گذشته موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس