Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@10:15:58 GMT

275 واحد مسکوني تخريبي قصرشيرين ساخته شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۷۵۴

275 واحد مسکوني تخريبي قصرشيرين ساخته شد

خبرگزاري آريا - قصرشيرين - ايرنا - معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرماندار قصرشيرين ، از ساخت 275 واحد مسکوني شهري و روستايي اين شهرستان که در جريان زلزله 7.3 ريشتري 21 آبان پارسال تخريب شده بود، خبر داد.

حشمت الله رضايي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از مجموع اين واحدهاي تازه احداث شده ، 15 واحد در مناطق شهري و 260 واحد نيز در مناطق روستايي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه در زلزله غرب کرمانشاه آبان پارسال در مجموع 960 واحد مسکوني تخريب شد، اظهار داشت: از واحدهاي تخريبي، 650 واحد مسکوني شهري و 310 واحد مسکوني روستايي است.
معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرماندار قصرشيرين گفت: اکنون 644 واحد مسکوني شهري و روستايي قصرشيرين در مرحله پي کني ، 642 واحد در مرحله پي سازي، 549 واحد در مرحله اسکلت بندي ، 389 واحد در مرحله ديوارچيني، 429 واحد در مرحله سقف گذاري و 373 واحد نيز در مرحله گچ و خاک است.
رضايي عنوان کرد: پنج هزار و 207 تن از مالکان واحدهاي مسکوني آسيب ديده شهري و روستايي ناشي از زلزله 7.3 دهم ريشتري 21 آبان پارسال براي دريافت تسهيلات مورد نياز بازسازي به بانک هاي عامل اين شهرستان خبر داد.
اين مقام مسئول گفت: از مجموع واحدهاي معرفي شده به بانک هاي عامل ، مالکان پنج هزار و 141 واحد مسکوني با عقد قرارداد با بانک هاي عامل، موفق به دريافت تسهيلات مورد نياز شدند.
رضايي اضافه کرد که از مجموع واحدهايي که تسهيلات ساخت و يا تعميرات را دريافت کرده اند ، 644 واحد احداثي و چهار هزار و 477 واحد نيز تعميري است.
او گفت: همچنين براي يک هزار و 611 مستاجر واحدهاي تعميري و احداثي در اين شهرستان تشکل پرونده شده است و تاکنون براي 308 واحد مسکوني شهري و 10 واحد تجاري قصرشيرين توسط شهرداري نيز پروانه ساخت صادر شده است.
قصرشيرين در غرب کرمانشاه بيش از 27 هزار تن جمعيت دارد.
زمين لرزه 7.3 ريشتري 21 آبان در 11 کيلومتري بخش ازگله، 32 کيلومتري شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
اين زلزله به 9 شهرستان و يک هزار و 932 روستاي استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزيابي هاي صورت گرفته حدود 100 هزار واحد مسکوني شهري و روستايي نيز آسيب کلي و جزئي ديده است.
3012/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد