Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@15:22:18 GMT

هوای تهران برای حساس‌ها ناسالم است

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۷۶۸

هوای تهران برای حساس‌ها ناسالم است

مدیر واحد پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر هوای تهران با شاخص ۱۰۲ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز نیز کیفیت هوای تهران درشرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.

حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد شرایط کیفی هوای تهران طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ آبان) اظهارکرد: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز (۲۶ آبان ماه) در آستانه شرایط نامطلوب برای گروه‌های حساس خواهد بود و انتظار می‌رود تا فردا افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق مشاهده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط جوی تهران اظهار کرد: بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد با کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۲۶ آبان ماه) نسبت به روز گذشته، برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه از سمت نواحی غربی و شمال غربی انتظار می‌رود. این شرایط جوی طی فردا (۲۷ آبان ماه) کم وبیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات وزش باد موثر پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: تا روز آینده دمای هوای تهران افزایش جزئی خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت کنترل کیفیت هوای تهران کیفیت هوای تهران هوای ناسالم برای گروه های حساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کیفیت سالم هوا در تهران

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۴ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

به گزارش ایسنا، گفتنی است که شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تداوم کیفیت سالم هوا در تهران
  • وضعیت کیفیت هوای تهران صبح روز ۲۹ فروردین
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای تهران سالم شد
  • هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای تهران چطور است؟