Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@18:02:25 GMT

فولاد آره‌نا و شارژ روحی سرخپوشان اهواز

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۸۲۳

فولاد آره‌نا و شارژ روحی سرخپوشان اهواز

افتتاح ورزشگاه جدید و مجهز، بهترین خبر هفته های اخیر برای تیم فولاد خوزستان بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال شهر اهواز در رقابت های این فصل لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده اند و در وضعیت مناسبی در جدول رده بندی قرار ندارند.


در این بین حضور تیم فولاد در رتبه های پایینی جدول غیر منتظره تر بوده و این تیم در تلاش است تا خود را از بحران پیش آمده خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روزهایی که حال فولاد از نظر نتیجه گیری خوب نیست و از آخرین برد این تیم ماه ها می گذرد، یک اتفاق خوب در هفته گذشته کمی وضعیت را برای سرخ ها تلطیف کرد و به آنها امید بخشید.

 

 

ورزشگاه فولاد آره نا که گفته می شود مدرن ترین و مجهز ترین ورزشگاه ایران است، چند روز پیش با حضور مقامات سیاسی و ورزشی کشور افتتاح شد. این استادیوم جذاب قرار است با حل شدن اندک مشکلات باقی مانده، از ابتدای نیم فصل دوم میزبان بازی های فولاد باشد.

 

در شرایطی که تیم سرخپوش اهواز بازیکنان مختلفی دارد که روی زمین فوتبال را خوب بازی می کنند، خبر افتتاح فولاد آره نا بسیار برای آنها امیدوار کننده است. همچنین در اختیار داشتن یکی از بهترین استادیوم های فوتبال ایران به صورت کلی موج روحیه مثبت را در تیم به وجود می آورد. فولادی ها این روزها بی صبرانه منتظر پایان نیم فصل نخست هستند تا با شروع نیمه دوم فصل، بتوانند نمایش های متفاوتی داشته باشند و از استادیوم زیبای خود استفاده کنند.

 

فولاد خوزستان فولاد آره نا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد آره نا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد

از گروه نخست این مسابقات تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خانگی خلیج فارس با نتیجه ۲بر یک تیم فولاد ب خوزستان را شکست داد.

مهرداد هدایتیان و علیرضا سلیم پور برای شهرداری بندرعباس در این دیدار گلزنی کردند.

بدین ترتیب تیم شهرداری بندرعباس که پیش از این در خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار داشت حالا با کسب ۲۴ امیتاز و سه پله صعود در جایگاه نهم گروه نخست قرار گرفت.

اما از گروه دوم این مسابقات نیز تیم شناورسازی قشم از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (۳۰ فروردین) میزبان نیکا پارس چالوس است و فولاد هرمزگان به مصاف آکادمی کیا می‌رود.
تیم‌های شناور سازی قشم و فولاد هرمزگان نیز با کسب ۳۹ و ۳۰ امتیاز به ترتیب در جایگاه پنجم و ششم قرار دارند.
لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۲۸تیم در دو گروه پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • مدیر مشهور فوتبال ایران در دهه 80 و سپاهان و فولاد
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان