Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:15:09 GMT

جشن تولد کرانچار در اردوی امید (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۸۲۵

جشن تولد کرانچار در اردوی امید (عکس)

اعضای تیم ملی امید شب گذشته تولد زلاتکو کرانچار سرمربی خود را در فضایی دوستانه جشن گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو زاده ۱۵ نوامبر ۱۹۵۶ در زاگرب است. کرانچار فوتبال را از ۷ سالگی آغاز کرد و در سن ۱۱ سالگی به تیم پایه دینامو زاگرب و در ۱۷ سالگی به تیم اصلی دینامو زاگرب پیوست. او در خلال سال‌های ۱۹۶۶ تا سال ۱۹۸۳ در ۵۵۶ بازی برای این تیم بازی کرد و توانست ۹۸ گل برای این تیم به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هم چنین سابقه بازی در تیم‌های راپیدوین و سنت پولتن را نیز دارد و به همراه راپیدوین به مقام نایب قهرمانی جام برندگان جام اروپا در سال ۱۹۸۵ نیز رسید. کرانچار یکی از بازیکنانی بود که پس از فروپاشی و تجزیه یوگسلاوی و تشکیل کشور کرواسی در نخستین بازی تیم ملی فوتبال این کشور برابر آمریکا در ۱۷ اکتبر ۱۹۹۰ به میدان رفت و نخستین کاپیتان تاریخ تیم ملی فوتبال کرواسی به شمار می‌آید.


و اما تیم ملی امید از 19 آبان اردوی آماده سازی خود را در شرایطی در مجموعه ورزشی الیاف آغاز کرده که کمبود امکانات در این مجموعه کمی توی ذوق می زند و در روزهای بارانی بازیکنان جز حرکات نرمشی و کششی نتوانستند کار خاصی انجام دهند. هم چنین در سه روز اول اردو کرانچار به دلیل مشکلات ویزا موفق به سفر به تهران نشد و در تمرین غایب بود.


امیدها 27 آبان راهی عمان می شوند تا 29 آبان مصاف دوستانه ای با تیم امید عمان در مسقط داشته باشند. دو تیم آخرین بار در بیشکک و در مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا با هم بازی کردند که عمان با دو گل پیروز شد و این پیروزی ایران را حذف کرد. البته تیم ایران در این بازی بیشتر با بازیکنان تیم ملی جوانان حاضر شده بود و تنها از 4 بازیکن زیر 23 سال در ترکیب بهره می برد که عبارت بودند از صادق محرمی، علی قلی زاده، میلاد سرلک و سینا مریدی.


کرانچار و امیدها به دنبال انجام یک ماموریت ویژه هستند. صعود به المپیک که در 4 دهه اخیر غیر ممکن بوده است. قطعا در این فضای دوستانه می توان به آینده تیم امید خوشبین بود هر چند که کار خیلی سخت است.

 

 

 

زلاتکو کرانچار(سرمربی) تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مسئول اردوی راهیان‌نور لرستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر ساله جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.
مرتضی سپهوند افزود: برهمین اساس بیش از سه هزار لرستانی از اقشار مختلف مردم در اردیبهشت به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
 سپهوند گفت: سال گذشته نیز ۱۷ هزار نفر از استان لرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز