Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@00:09:50 GMT

استقبال رسمی رئیس جمهوی از همتای عراقی

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۸۴۱

استقبال رسمی رئیس جمهوی از همتای عراقی

رئيس جمهور به طور رسمي از رئيس جمهور عراق در مجموعه فرهنگي تاريخي سعدآباد استقبال كرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، برهم صالح  كه در صدر هيئتي عاليرتبه ساعتي پيش وارد تهران شد، در اين سفر دو روزه علاوه بر رئيس جمهور، با جمعي از مقامات كشورمان نيز ديدار و درباره گسترش روابط دو جانبه و مسائل منطقه اي و بين المللي گفتگو خواهد كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       پس از مراسم استقبال رسمي، مذاكرات دو جانبه ميان روساي جمهور دو كشور آغاز شده است و پس از آن هيئتهاي سياسي، اقتصادي و فرهنگي دو كشور مذاكرات خود را انجام مي دهند.در اين سفر، در حضور روساي جمهور ايران و عراق چند سند همكاري ميان مقامات دو كشور امضا خواهد شد و در پايان آقايان روحاني و " برهم صالح " به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد. 




منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهور ایران عراق برهم صالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس

شی جین پینگ، رئیس جمهور چین امروز یکشنبه همزمان با سفر به پاریس گفت که روابط چین و فرانسه نشان دهنده الگوی همزیستی مسالمت آمیز است.

براساس گزارش آناتولی، او افزود: در طول ۶۰ سال گذشته، روابط چین و فرانسه در خط مقدم روابط پکن با کشور‌های بزرگ غربی باقی مانده است و از این رو الگوی خوبی برای جامعه بین المللی در همزیستی مسالمت آمیز و همکاری برد-برد بین کشور‌های دارای سیستم‌های مختلف ارائه شده است. 

سفر برنامه‌ریزی شده رئیس جمهوری چین به اروپا با مقصد اصلی پاریس، دستورکار متنوعی از مسائل اقتصادی، نظامی، امنیتی و سیاسی را در خود جای داده است. این سفر در میانه اختلافات میان کشورهای اروپایی در مورد تجارت با چین و انگشت اتهامی که به سوی پکن در مورد حمایت از روسیه نشانه رفته است، گواهی بر سردرگمی اروپا در نبرد جدید ژئواستراتژیک است.

لین جیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین پیشتر در مورد این سفر گفته بود، رهبران ۲ کشور (فرانسه و چین) تلاش خواهند کرد تا به صلح، ثبات، توسعه و پیشرفت جهانی کمک‌های جدیدی داشته باشند.

قرار است اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا روز دوشنبه به پاریس رفته و این دیدار را به نشست سه‌جانبه گفت‌وگو و رایزنی تبدیل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد