Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@08:01:53 GMT

دیدارهای محرمانه هیات‌های سوریه و ترکیه در ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۸۶۴

دیدارهای محرمانه هیات‌های سوریه و ترکیه در ایران

رهبر حزب وطن ترکیه مدعی شد که هیات‌های سوری و ترکیه‌ای شش بار به طور محرمانه و با درخواست دولت اردوغان در تهران با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کرده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری لبنان24، دوغو پرینچک، رهبر حزب وطن ترکیه در گفتگو با اسپوتنیک ترکی با اشاره به اینکه این دیدارها برای هماهنگی میان دو طرف انجام شد، افزود: دیدارهای هیات های سوری و ترکیه‌ای در تهران به درخواست مستقیم دولت اردوغان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر حزب وطن ترکیه که از حامیان دولت اردوغان به شمار می‌رود، گفت: در این دیدارهای سری فرماندهان اطلاعاتی و مسئولین بارز دو کشور حضور یافتند و این دیدارها تا به امروز ادامه دارد.

دوغو پرینچک در ادامه گفت: در این دیدارها در رابطه با تحرکات نظامی ارتش دو کشور ترکیه و سوریه بحث و گفت‌وگو شد.

وی گفت: تقویت روابط و به خصوص روابط اقتصادی تنها با تقویت همکاری‌های ترکیه ، روسیه و ایران بعد از روند آستانه امکان‌پذیر است و خارج از خواست و اراده این سه کشور هیچ پیشرفتی در خاورمیانه و یا دیگر مناطق آسیا انجام نمی‌شود.

براساس این گزارش دیدارهای رسمی میان آنکارا و دمشق از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه، قطع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تركيه سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید مستقیم از شاپ آنلاین ترکیه (با بهترین قیمت لیر)

کلیه خریدهایی که از طریق بستر اینترنت و فضای مجازی انجام شود، خرید آنلاین نام دارد. امروزه تعداد این بسترها زیاد شده و علاوه‌بر خرید از وب‌‌سایت‌های مختلف، برخی شبکه‌ها و شاپ آنلاین‌ها، مانند شاپ آنلاین ترکیه اقدام به فروش محصولات خود کرده‌اند. برخی فروشندگان، به‌خصوص افرادی که محصولات برند را تبلیغ می‌کنند، اقدام به فروش اجناس خود از طریق ربات کرده‌اند و از این طریق در هر ساعتی از شبانه‌روز سفارشات را ثبت می‌کنند.

شاید بارها شنیده‌اید که فروشندگان هنگام تبلیغ محصولات خود بیان می‌کنند که این محصول ساخت کشور ترکیه است. امروزه خرید مستقیم از ترکیه به ایران به راحتی امکان‌پذیر است و در این مسیر آنلاین‌شاپ‌ها و افراد زیادی به‌عنوان نماینده فروش در حال فعالیت هستند.

آنلاین شاپ ترکیه

بسیاری افراد تمایل دارند وسایل مورد نیاز خود را از کشورهای دیگر تهیه کنند و همچنین برخی از فروشندگان برند باز بسیاری از اجناس مغازه خود را از خارج از کشور سفارش می‌دهند. در گذشته به دلیل کمبود امکانات، این افراد مجبور بودند خود این مسیر را طی کنند و به‌صورت حضوری و با پرداخت هزینه‌های بسیار زیاد، اقدام به خرید کنند؛ اما امروزه از طریق آنلاین شاپ‌های متعدد، خرید از کشورهای دیگر به راحتی ممکن شده است. یکی از پرطرفدارترین کشورهایی که افراد را جهت خرید به سمت خود جذب می‌کند، ترکیه است. امروزه خرید آنلاین از ترکیه چنان آسان شده که افراد بدون دغدغه اقدام به این کار می‌کنند. در ادامه به بررسی مزایای خرید از شاپ آنلاین ترکیه خواهیم پرداخت.

ارسال سریع

همه افراد بعد از ثبت سفارش، انتظار دارند که در اسرع وقت کالای خریداری شده خود را درب منزل دریافت کنند. لازم به ذکر است که کلیه سایت‌ها و آنلاین شاپ‌هایی که خرید مستقیم از ترکیه به ایران را انجام می‌دهند، مانند شاپ آنلاین کالا پایتخت، بدون اتلاف وقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالای خریداری شده را ارسال می‌کنند و شما را در انتظار نمی‌گذارد.

کارمزد پایین

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای خرید از شاپ آنلاین ترکیه، کارمزد بسیار پایین خرید است. بازاریان و افراد باتجربه کلیه محصولات مورد نیاز خود را به صورت عمده و یک‌جا خریداری می‌کنند تا مجبور نباشند متحمل پرداخت کارمزد بالا شوند. همچنین این افراد گوش به زنگ تخفیفات و جشنواره‌ها هستند و در برخی فصل‌ها که اجناس معتبر به حراج گذاشته می‌شوند، خرید خود را از آنلاین شاپ ترکیه انجام می‌دهند تا در کنار برخورداری از تخفیفات عالی، کارمزد کمی نیز پرداخت کنند.

این جشنواره‌ها که در مناسبت‌های مختلف کشور ترکیه برگزار می‌شوند، مکانی به‌عنوان نمایشگاه محصولات برپا می‌کنند و در آن فروشندگان محصولات خود را ضمن به نمایش گذاشتن، با مناسب‌ترین قیمت‌ها به فروش می‌رسانند. خرید در جشنواره سبب کسب سود بیشتر برای فروشندگان ایرانی می‌شود.

ضمانت سلامت کالا

یکی از مزایایی که به هیچ عنوان قابل چشم‌پوشی نیست، اطمینان از ضمانت سلامت کالاست. با توجه‌ به طولانی بودن مسیر هنگام خرید اینترنتی از ترکیه، اگر سایت یا آنلاین شاپ ترکیه این قابلیت را نداشته باشد، نمی‌توان به آن اطمینان کرد. اکثر افراد برای انجام یک خرید آنلاین آسوده، از مکان‌های معتبر مانند شاپ آنلاین کالا پایتخت اقدام می‌کنند. این فروشگاه‌ها جهت رفاه حال مشتریان، در صورت وارد شدن آسیب و خسارت بین راهی، محصول را پس گرفته و در قبال آن محصول سالم ارسال می‌کنند.

پشتیبانی قوی

افراد بعد از خرید از شاپ آنلاین ترکیه، علاقه دارند در ارتباط با آن محصول، نحوه استفاده و نگهداری آن و حتی شیوه حمل و نقل کالا تا مقصد اطلاع لازم را از طرف فروشنده دریافت کنند. در کشور زیبای ترکیه فروشگاه‌های معتبری وجود دارد که با پشیبانی قوی کلیه ابهامات را برطرف و با صبوری کلیه مشتریان شاپ آنلاین ترکیه را راهنمایی می‌کنند.

بعضی از فروشگاه‌های ایرانی که در اصل نماینده‌ برندهای معتبر ترکیه‌ای نیز هستند، می‌توانند برای مشتریان خود خرید مستقیم از کشور ترکیه را انجام دهند. البته این موضوع به نظر شخصی فرد بستگی دارد که خود خریدش را انجام دهد یا از طریق فروشگاه‌های رابط به وسیله مورد نیاز خود دست پیدا کند. البته با راحتی کار و آسان شدن ثبت سفارش، عموم مردم ترجیح می‌دهند خودشان اقدام کنند و از این خرید از شاپ آنلاین ترکیه نهایت لذت را ببرند.

کیفیت بالای محصولات

باتوجه به اینکه کیفیت بالای محصولات کشور ترکیه بر هیچ‌ کس پوشیده نیست، با خرید از شاپ آنلاین ترکیه، بهترین اجناس را با شرایط مناسب خریداری می‌کنید و در اختیار مشتریانی که طرفدار این برندها هستند، قرار می‌دهید.

تجربه یک خرید به یادماندنی با شاپ آنلاین

امروزه تقریبا تعداد زیادی از فروشگاه‌های تولید اجناس داخل و خارج از کشور، دارای سایت اینترنتی خاص خود جهت فروش اینترنتی هستند که با استفاده از این سایت‌ها می‌توان لوازم مورد نیاز خود را به‌صورت مستقیم از کشورهای دیگر، مانند ترکیه خریداری کرد. با وجود اینکه این روش یک روش ساده است؛ اما بهتر است افراد خرید خود را تنها از سایت‌هایی که معتبر، قابل اطمینان و به مشتریان خود خدمات پس‌ازفروش با پشتیبانی قوی ارائه می‌دهند، انجام دهند. در این مقاله سعی بر آن بود که به معرفی آنلاین شاپ معتبر در ترکیه و مزایای خرید از آن بپردازیم تا افراد در هنگام نیاز از این مطالب بهره بگیرند.

دیگر خبرها

  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • اردوغان: به فرزند بی قانون غرب باید فشار بیاوریم | قطعنامه اجرایی خواهد شد
  • اردوغان: باید به فرزند بی‌قانون غرب فشار بیشتری وارد کنیم
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • انتخابات شهرداری استانبول / رای کردها، تعیین کننده رقابت اصلی
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • دیدار هیات‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • دیدار هیئت‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • ترکیه باید گام های عملی برای دفاع از مردم غزه بردارد
  • خرید مستقیم از شاپ آنلاین ترکیه (با بهترین قیمت لیر)