Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@04:41:55 GMT

واکنش جهرمی به انتشار تصاویری از خودروی شخصی‌اش +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۹۱۸

واکنش جهرمی به انتشار تصاویری از خودروی شخصی‌اش +عکس

آذری جهرمی در پاسخ به یکی از کاربران که از خودروی نسبتاً گرانقیمت وی انتقاد کرده بود، با انتشار یک پست توییتری، در این باره توضیح داد.

به گزارش مشرق، روز گذشته در مراسم تشییع پیکر رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی وی، اغلب مسئولان دستگاه‌های دولتی از جمله محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویر آذری جهرمی در لحظه ورود به مراسم تشییع پیکر نوربخش و تاج‌الدین همراه با خودرویی گرانقیمت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و واکنش‌های بسیاری داشت.

وزیر ارتباطات در پاسخ به یکی از کاربران که از خودروی گرانقیمت وی انتقاد کرده بود، در صفحه شخصی خود در توییتر، پستی منتشر کرد و در این باره توضیح داد.

آذری جهرمی در توییتر نوشت:

«هیوندای اکسنت که سه چهار سال قبل خریدم که قسط‌هایش همچنان باقی است. امروز ظهر با خانواده، شهر کتاب بودیم که پس از اطلاع از تغییر زمان مراسم مرحوم نوربخش، خودم تنها با ماشین شخصی آمدم.»

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز ظریف آذری جهرمی توییتر خودرو شخصی وزیر ارتباطات هیوندا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: تصاویر پخش شده از خلوت بودن مراسم نمازجمعه کاظم صدیقی مربوط به پیش از شروع مراسم است!

روزنامه کیهان مدعی شد تصاویری که از خلوت بودن مراسم نمازجمعه دیروز منتشر شده مربوط به پیش از شروع مراسم است!

به گزارش کیهان، حساب کاربری رژیم صهیونیستی در شبکه ایکس، شبکه‌های معاند و نیز برخی رسانه‌های مدعی اصلاحات در اقدامی مشترک، دیروز تصویری خلوت از مراسم نماز جمعه را منتشر کردند که مربوط به پیش از آغاز نماز جمعه بوده است و با این کنش فریبکارانه درصدد القای خالی و خلوت بودن این مراسم در پی فضاسازی‌ها و هجمه‌های مغرضانه و عقده‌گشایانه علیه حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی بودند اما تصاویر منتشر شده از نماز جمعه نشان داد این مراسم با حضور گسترده مردم برگزار شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • انتشار نماهنگ خاک اجدادی پس از عملیات وعده صادق
  • داوود هزینه کیست؟ | بیوگرافی داوود غفاری
  • واکنش وزیر ارتباطات به حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • واکنش اهالی فرهنگ و هنر و رسانه به حمله موشکی ایران
  • انتشار تک‌آهنگ «الوعد الصادق» + صوت
  • کیهان: تصاویر پخش شده از خلوت بودن مراسم نمازجمعه کاظم صدیقی مربوط به پیش از شروع مراسم است!
  • پیامک منتسب به سازمان پدافند غیرعامل جعلی است + فیلم
  • پیامک منتسب به سازمان پدافند غیرعامل جعلی است
  • تمبر یادبود شهاب‌الدین سهروردی در تیراژ ۶۰ هزار سری منتشر شد