Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:12:23 GMT

سه ووشوکار دامغانی لیگ برتری شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۹۵۸

سه ووشوکار دامغانی لیگ برتری شدند

سمنان- ایرنا- رئیس هیات ووشوی شهرستان دامغان گفت: سه ورزشکار دامغانی با قراردادی به تیم لیگ برتری رنگ فیروزه شیراز پیوستند.

حسین تقی پور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با حضور درخشان ووشو کاران دامغانی در مسابقات استانی و کشوری، این سه ووشوکار از سوی تیم جوانان لیگ برتری رنگ فیروزه شیراز دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات ووشو دامغان گفت: محمد رضا جعفری، علیرضا الماسی و یوسف عسگری سه ورزشکار دامغانی هستند که در لیگ برتر جوانان به رقابت می پردازند.
تقی پور تصریح کرد: محمد رضا جعفری قهرمان استان سمنان در وزن 56 کیلوگرم ساندا، علیرضا الماسی دارنده مدال نقره انتخابی تیم ملی ووشو و یوسف عسگری از قهرمانان کشور در لیگ برتر است.
وی افزود: در حال حاضر 10 تیم در قالب 2 گروه پنج تیمه در لیگ برتر ووشو کشور حضور دارند که تیم رنگ فیروزه ای شیراز در رتبه اول گروه خود قرار دارد.
وی افزود: از ووشوکاران دامغانی، سجاد عباسی نیز هم اکنون در تیم استان سمنان حضور دارد.
رئیس هیات ووشو شهرستان دامغان تصریح کرد: در حال حاضر احمد واحدی، از ووشوکاران دامغانی با مدال طلای بازی های آسیایی جوانان کره جنوبی در تیم ملی ووشو حضور دارد.
230 ووشوکار زن و مرد زیر نظر هیات ووشو در شهرستان دامغان به فعالیت های ورزشی مشغولند و این شهرستان مهد پرورش ووشو است.
9856/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ووشو ليگ برتر دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته کار و کارگر از نخبگان و فعالان جامعه کارگری استان سمنان طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده بزرگ کارگران استان تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم کارگران نخبه، کارگران نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه تولیدی کارگری نیز مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: در این مراسم که با حضور استاندار سمنان برگزار شد ۱۴ کارگری که به مناسب جوانی جمعیت و اجرای سیاست‌های فرزندآوری صاحب اولاد شده و یا ازدواج کرده بودند نیز تقدیر ویژه به عمل آمد.

علی نورانی با بیان اینکه در این همایش تشکل‌های کار و کارگری نیز دخیل بودند، بیان کرد: همایش تقدیر از کارگران، کارفرمایان و فعالان حوزه کارگری امروز با حضور ۱۸۰ نفر از جامعه کار و کارگری استان برگزار شده است.

وی افزود: در این مراسم برخی دغدغه‌های کارگران از جمله بیمه، مسکن و… نیز مطرح شد.

کد خبر 6094588

دیگر خبرها

  • نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان