Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:09:54 GMT

مهمترین رویدادهای ورزشی همدان در هفته ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۹۶۱

مهمترین رویدادهای ورزشی همدان در هفته ای که گذشت

همدان- ایرنا- پیروزی دلچسب نمایندگان فوتبال همدان در لیگ 2، قهرمانی پرورش اندام کار همدانی در مسابقات جهانی و پدیده شدن ورزشکار این استان در قهرمانی سه گانه کشور از مهمترین رویدادهای خبری ورزشی همدان در هفته گذشته بود.

** «رضا صفرخانیان» داور برتر لیگ تکواندو نونهالان کشور شد
«رضا صفرخانیان» داور بین المللی تکواندو در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ نونهالان کشور به عنوان داور برتر این مسابقات انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر اظهار داشت: این داور ملایری با قضاوت های خوب و عادلانه خود در این دوره از مسابقات لیگ نونهالان کشور خوش درخشید.
رضا صفرخانیان به عنوان داور مطرح کشوری تاکنون قضاوت های لیگ نقش جهان، انتخابی تیم ملی، مسابقات قهرمانی کشور، جام باشگاه های آسیا و جام بین المللی فجر را در کارنامه داوری خود ثبت کرده است.

** بسکتبالیست همدانی مسافر مسابقات جهانی شد
رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: یکی از دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان اسدآباد مسافر مسابقات جهانی شد.
پرویز ریحانی اظهار داشت: رضا زارعی تابش از دانشجویان مستعد بسکتبال اسدآباد در ترکیب تیم منتخب دانشگاه پیام نور کشور قرار گرفته است، همراه این تیم در لیگ بسکتبال دانشجویان جهان شرکت می کند.
وی بیان کرد: تیم دانشگاه پیام نور که در رقابت های 2018 مالزی با کسب مقام دوم آسیا موفق به تصاحب سهمیه ورود به لیگ جهانی شده بود، به نمایندگی از کشور ایران و قاره آسیا در مسابقات لیگ جهانی شرکت خواهد کرد.
ریحانی خاطرنشان کرد: چهارمین دوره لیگ جهانی بسکتبال دانشجویان جهان با حضور 16 تیم در چین برگزار می شود.

** نوار ناکامی شهرداری همدان با شکست فولاد قطع شد
تیم شهرداری همدان با برتری ارزشمند مقابل فولاد نوین اهواز به ناکامی های اخیر خود در لیگ دسته 2 فوتبال کشور پایان داد.
در این دیدار که از هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، تیم شهرداری همدان 2 بر یک به برتری رسید.
در این مسابقه ابتدا گل به خودی محمد بختیاری مدافع فولاد نوین اهواز در دقیقه 50 شهرداری همدان را پیش انداخت اما طولی نکشید که بهروز بارانی مهاجم سرعتی فولادی ها در دقیقه 57 گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند.
اما این پایان کار نبود و حامد میرزایی ذخیره طلایی بابک صمدیان سرمربی شهرداری همدان در دقیقه 67 توانست گل برتری تیمش را وارد دروازه فولاد نوین اهواز کند.
شهرداری همدان با این پیروزی 8 امتیازی شد تا با امیدواری بیشتری مسابقات خود را ادامه دهد.

** ورزشکار همدانی در مسابقات جهانی پرورش اندام طلایی شد
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام همدان گفت: یکی از ورزشکاران این استان در مسابقات جهانی پرورش اندام موفق به کسب نشان طلا شد.
مرتضی خدابنده لو اظهار داشت: مرتضی شفیعی ورزشکار مستعد همدانی در این رقابت ها توانست به مدال طلای دسته 95 کیلوگرم دست یابد.
وی اضافه کرد: شفیعی ملی پوش همدانی کشورمان در رقابت های جهانی اسپانیا به قدری خوب ظاهر شد که مدال طلا کمترین پاداش برای بود.
خدابنده لو خاطرنشان کرد: ملی پوشان کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان در «بنیدروم» اسپانیا با شایستگی و با اختلاف امتیاز بالا به مقام قهرمانی رسیدند.

** پاس همدان با شکست نفت امیدیه از قعرجدول فاصله گرفت
تیم پاس همدان با برتری ارزشمند مقابل نفت امیدیه از قعر جدول رده بندی رقابت های گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور فاصله گرفت.
در این دیدار که به میزبانی ورزشگاه شهدای نفت امیدیه برگزار شد، شاگردان احمد جمشیدیان با نتیجه پرگل سه بر یک به پیروزی دست یافتند.
آرمین طلایی منش در دقیقه یک، عرفان فتاحی در دقیقه 75 و محمد سوادکوهی در دقیقه 90 گل های تیم پاس در این بازی را به ثمر رساندند و تک گل نفت امیدیه را ایوب چمن در دقیقه 13 وارد دروازه پاس کرد.
پاسی ها با این پیروزی 10 امتیازی شدند و به رتبه هشتم جدول صعود کردند.

** ورزشکار همدانی پدیده مسابقات سه گانه کشور شد
رئیس هیات ورزش های سه گانه همدان گفت: ورزشکار نخبه این استان پدیده رقابت های ورزشی سه گانه امیدهای کشور شد.
علی خدابنده لو اظهار داشت: محمد سجاد رحیمی فر از همدان چهره جدید مسابقات قهرمانی سه گانه امیدهای کشور بود که موفق شد با زمان یک ساعت و 11 دقیقه و 22 ثانیه به مدال نقره دست یابد.
وی خاطرنشان کرد: درخشش این ورزشکار که پس از امین سقایی از چهارمحال و بختیاری ملی پوش با سابقه سه گانه کشورمان دوم شد، تحسین مسئولان را به دنبال داشت.
خدابنده لو افزود: همدان در بخش تیمی امیدهای کشور نیز پس از خراسان جنوبی در جایگاه دوم قرار گرفت.

** تفکرات فوتبالی استاندار جدید همدان امیدوار کننده است
سرمربی تیم پاس همدان گفت: تفکرات فوتبال سید سعید شاهرخی استاندار جدید همدان در راستای ایجاد تحول در تیم پاس امیدوار کننده است.
احمد جمشیدیان اظهار داشت: شاهرخی پیشینه درخشانی در حمایت از فوتبال در لرستان داشته است و اکنون این توقع را داریم که با حمایت لازم از تیم پاس شرایط این تیم را نیز بهبود ببخشد.
وی اضافه کرد: البته در فصل جاری نیز شاهد حمایت های وی از تیم پاس بوده ایم و حالا به عنوان مدیریت ارشد استان فضا برای حمایت بیشتر وجود دارد.
سرمربی تیم پاس بیان کرد: در 2 هفته اخیر شاهد درخشش تیم در لیگ 2 بوده ایم و 2 پیروزی ارزشمند را کسب کردیم اما مشکلات مالی همچنان پابرجا است.
جمشیدیان افزود: تفکر حرفه ای فوتبال در استاندار جدید همدان زمینه ساز حل دغدغه های موجود خواهد بود.

** اردوی استعدادیابی فوتبال غرب کشور در همدان برپا شد
دبیر هیات فوتبال همدان گفت: اردوی استعدادیابی فوتبال غرب کشور از امروز به میزبانی زمین چمن دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شد.
مهدی بوجاریان اظهار داشت: 27 بازیکن مستعد از پنج استان همدان، کردستان، ایلام، لرستان و کرمانشاه در این اردو حضور دارند.
وی بیان کرد: بابک صمدیان به عنوان سر استعدادیاب و حجت چهاردولی و حمید یادگاری مربیان این دوره استعدادیابی هستند.

** مصدق پور قهرمان نیمه نهایی جشنواره شطرنج کشور شد
رئیس هیات شطرنج همدان گفت: استاد بزرگ «مسعود مصدق پور» قهرمان مرحله نیمه نهایی مسابقات جشنواره سراسری شطرنج مردان کشور به میزبانی همدان شد.
احمد علی بابایی اظهار داشت: دور نهم مرحله نیمه نهایی جشنواره سراسری شطرنج مردان کشور در همدان برگزار شد و مسعود مصدق پور با 7.5 امتیاز قهرمان مسابقات شد.
وی اضافه کرد: احسان قائم مقامی دیگر استاد بزرگ شطرنج کشورمان نیز با 6.5 امتیاز عنوان دوم را کسب کرد و پوریا درینی با همین تعداد امتیاز و پوئن شکنی کمتر در جایگاه سوم قرار گرفت.
علی بابایی بیان کرد: هر سه شطرنجباز برتر این مرحله از مسابقات حایز مدال و حکم قهرمانی شدند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در پایان این مرحله از مسابقات، مسعود مصدق پور، احسان قائم مقامی، پوریا درینی، مرصاد خداشناس، پویا ایدنی، آرین غلامی، امیر رضا پور رمضانعلی، امیر مسعود مرادی، آرش طاهباز و آرش داغلی با کسب رتبه های اول تا دهم جواز حضور در فینال رقابت ها را کسب کردند.

** بی نظیرترین مجموعه سنگنوردی کشور در همدان بازسازی شد
رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان گفت: دیواره های بی نظیرترین مجموعه سنگنوردی کشور در همدان مرمت و بازسازی شد.
علیرضا گوهری افزود: بخش دیواره های«بلدر» این مجموعه نیاز به بازسازی اساسی داشت و با 40 میلیون ریال اعتبار از محل بودجه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان ترمیم شد.
وی اضافه کرد: مجموعه سنگنوردی «فرهاد» در همدان دارای دیواره های سنگنوردی لید، بولدرینگ و سرعت، سالن قرنطینه و بدنسازی، خوابگاه و سوئیت های اقامتی، سالن غذاخوری، سالن آموزش، بوفه فروش مواد غذایی و تجهیزات کوهنوردی و بخش اداری است.
رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان خاطرنشان کرد: در آینده ای نزدیک نیز در استان موزه کوهنوردی در این مجموعه ایجاد می شود.
وی افزود: 500 میلیون ریال برای ساخت این موزه کوهنوردی که تاریخ مفاخر و بزرگان این رشته ورزشی را به تصویر می کشد، نیاز است.
گوهری یادآور شد: این موزه می تواند گنجینه ماندگار از آثار و تصاویر تاریخی کوهنوردی همدان باشد و امیدوارم با حمایت مسئولان اجرایی بتوانیم نسبت به ساخت آن در سال جاری اقدام کنیم.

** بارش باران مسابقات لیگ برتر فوتبال همدان را لغو کرد
سخنگوی هیات فوتبال همدان گفت: تداوم بارش شدید باران سبب شد تا مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال استان همدان لغو شود.
میثم فتاحی اظهار داشت: این مسابقات قرار بود با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف استان همدان پیگیری شود که براساس تصمیم کمیته برگزاری بازی ها لغو شد.
وی اضافه کرد: لیگ برتر فوتبال همدان گرامیداشت سردار شهید شمسی پور با حضور هشت تیم در فصل جاری پیگیری می شود.
فتاحی بیان کرد: تا پایان هفته نهم مسابقات تیم تالاروحدت مریانج با هشت برد و یک تساوی و 25 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: در هفته دهم این مسابقات هلال احمر تویسرکان با وحدت ملایر، اتحاد جوان همدان با مهر همدان، تالار وحدت مریانج با خانه جوانان ملایر و ذوالفقار تویسرکان با پاسارگاد نوین نهاوند دیدار خواهند کرد.
سخنگوی هیات فوتبال همدان یادآور شد: زمان برگزاری هفته دهم این رقابت ها به زودی از سوی کمیته برگزاری بازی ها اعلام می شود.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رويداد ورزشي هفته همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند

 مهدی محمد نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رییس، نواب رییس، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رییس، دبیر و مسئولین مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد تا حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: از موارد دیگری که در این نشست مطرح شد بحث سامانه ارکان قضایی بود. در واقع این سامانه به روز رسانی و در دسترس مسئولین ذیربط قرار گرفت. همچنین تصمیمات ارکان قضایی، سازمان لیگ فوتبال و کمیته داوران در چارچوب پیوست رسانه‌ای به موقع اعلام خواهد شد.

محمدنبی در پایان گفت: چیدمان داوران در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر با هماهنگی و نظارت کارگروه تعیین شده لازم الاجرا خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور