Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان مازندران، برگزاری جلسه مشترک با نمایندگان سه قوا را برای بررسی مسائل و مشکلات مختلف استان ضروری دانست و از غیبت برخی دستگاه های اجرایی از جمله دانشگاه مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه صنایع بر اساس عرضه و تقاضا باید ایجاد شوند گفت: متاسفانه بسیاری از صنایع تبدیلی و مورد نیاز کشاورزی در استان ایجاد و جانمایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زادگان یادآور شد: همچنین باید نوسازی واحدهای شالیکوبی و سورتینگ نسبت به تامین نیازمندهای موجود برنامه ریزی شود تا خلا و ظرفیت های خالی این بخش تکمیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران نیز خواهان ساماندهی امر پژوهش و قرارگرفتن آن در مسیر مورد نیاز استان شد و گفت: پژوهش باید نیازهای استان را بررسی و پایش کند.

حسن خیریان پور با بیان اینکه درباره پروژه میگو پروژه اجرا شده است و به نتیجه رسیدیم گفت: در زمینه مرکبات و تحقیقات و نگاه صادراتی آن پژوهشی مصوب شده است.

کد خبر 4460233

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران شورای برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار عبور کرد
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد