Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کوهدشت با تکذیب هرگونه استخدام نیروهای جدید در شهرداری این شهر گفت: در سال‌های گذشته استخدام‌هایی فامیلی در این نهاد اجرایی انجام شده، اما امسال با ارسال یک نامه دستور اخراج نیروهایی که به‌عنوان روزمزد و کارتی استخدام شده‌اند را صادر کرده‌ام. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ استانها لرستان نظرات

سجاد طرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت در رابطه با شائبه‌های استخدام‌های فامیلی شهرداری کوهدشت اظهار داشت: از زمانی که شهردار کوهدشت شده‌ام، تاکنون هیچ‌گونه استخدامی در این نهاد اجرایی انجام نشده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم‌اکنون شهرداری کوهدشت با کمبود نیروهای خدماتی در بخش لایروبی روبه‌روست، افزود: در سال‌های گذشته استخدام‌هایی فامیلی در این نهاد انجام شده و تا زمان ورود بنده به‌عنوان شهردار کوهدشت نیز ادامه داشته، اما در 12 آبان امسال با ارسال یک نامه به تمام واحدهای شهرداری دستور اخراج نیروهایی که به‌عنوان روزمزد و کارتی استخدام شده‌اند را صادر کرده‌ام.

شهردار کوهدشت هرگونه استخدام فامیلی در شهرداری را یک خیانت به مردم دانست و عنوان کرد: هم‌اکنون خدمات شهری کوهدشت به‌صورت حجم کاری به یکی از شرکت‌های خدماتی از طریق برگزاری مناقصه واگذار شده، اما در سال‌های گذشته چون نظارتی بر شرکت خدماتی وقت نبوده به‌جای به‌کارگیری 100 نفر 60 نیرو را با احتساب حقوق 100 نفر در این شرکت استخدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شرکت خدماتی سابق حقوق و بیمه تمام کارگران را پرداخت نکرده، بیان کرد: شهرداری کوهدشت به شرکت خدماتی فعلی پرداخت به‌موقع حقوق کارگران را متذکر شده و نباید حق هیچ‌گونه کارگری ضایع شود.

طرهانی با تأکید بر اینکه خبرنگاران باید براساس صداقت، شفافیت و بدون جانبداری مشکلات مردم و جامعه را بازگو کنند، گفت: هم‌اکنون دستگاه‌های نظارتی بر روند اجرایی شهرداری کوهدشت نظارت دارند و از سازمان بازرسی نیز خواسته‌ام به مسائل شهرداری کوهدشت ورود پیدا کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیروهایی که با عنوان خدماتی وارد شهرداری کوهدشت شده‌اند، نمی‌توانند مدعی استخدام در کادر اداری شوند، خاطرنشان کرد: به مردم قول می‌دهم تا زمانی که شهردار کوهدشت هستم، از هرگونه استخدام فامیلی در شهرداری جلوگیری کنم و هرگز نیز به افرادی که با مقاصدی در جهت تخریب و وجهه شهرداری هستند، باج نخواهم داد.

به گزارش تسنیم، در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر استخدام‌های فامیلی شهرداری کوهدشت در فضای مجازی لرستان منتشر شده‌ است.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب قسمتی از منزل مسکونی در هندیجان بر اثر بارش باران

 روح الله درخشان شهردار هندیجان گفت: امروز براثر بارش شدید باران قسمتی از یک باب منزل مسکونی با دیوار و سقف گلی در منطقه کهباد هندیجان ریزش کرد.

 او افزود: پس از اطلاع یافتن از این حادثه بلافاصله ماشین آلات شهرداری در محل حضور یافتند.

 شهردار هندیجان گفت: خوشبختانه این ریزش ساختمان تلفات جانی نداشته است و هم‌اکنون نیرو‌های شهرداری در محل حضور دارند و در حال جمع آوری دیوار و سقف تخریب شده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • فعالیت مضاعف شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳
  • شهرداری خالدآباد به درجه ۴ ارتقا پیدا کرد
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • بودجه فرهنگی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است
  • جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد
  • شهروندان و مسافران از اسکله‌های مجاز در بوشهر استفاده کنند
  • تخریب قسمتی از منزل مسکونی در هندیجان بر اثر بارش باران