Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@13:25:37 GMT

هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای حساس‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۹۸۶

حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد شرایط کیفی هوای تهران طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ آبان) اظهارکرد: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز (۲۶ آبان ماه) در آستانه شرایط نامطلوب برای گروه‌های حساس خواهد بود و انتظار می‌رود تا فردا افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق مشاهده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط جوی تهران اظهار کرد: بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد با کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۲۶ آبان ماه) نسبت به روز گذشته، برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه از سمت نواحی غربی و شمال غربی انتظار می‌رود. این شرایط جوی طی فردا (۲۷ آبان ماه) کم وبیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات وزش باد موثر پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: تا روز آینده دمای هوای تهران افزایش جزئی خواهد یافت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای تهران در نهم فروردین‌؛ هوا در شرایط قابل قبول است

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز پنج‌شنبه 9فروردین‌ ماه 1403  پایتخت میانگین روی عدد 53بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط «قابل قبول» قرار داشت.

وضعیت هوای تهران؛ در شرایط قابل قبول

شاخص آلاینده‌های هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته  میانگین روی عدد 52بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط  قابل قبول قرار داشته است.

براساس این گزارش از ابتدای فروردین‌ماه 1403 تا امروز، 3 روز هوای تهران در شرایط پاک و 5 روز هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار داشته است.

دیگر خبرها

  • آسمان صاف پایتخت
  • هوای تهران در وضعیت «پاک» قرار دارد
  • هوای تهران پاک است
  • هوای تهران در وضعیت «پاک»
  • کیفیت هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم است
  • وضعیت هوای تهران در نهمین روز فروردین ۱۴۰۳
  • کیفیت هوای مشهد ناسالم است
  • وضعیت هوای تهران در نهم فروردین‌؛ هوا در شرایط قابل قبول است
  • هوای ناسالم سه شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • وضعیت امروز هوای پایتخت در شرایط قابل قبول