Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت 11 نفر با گاز منوکسید کربن در این استان خبر داد.

جلال پوران فرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه در فصل سرما آمار گازگرفتگی بالاست و هموطنان باید نکات ایمنی را نسبت به وسایل گرمایشی بیشتر مد نظر داشته باشد، گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۶ نفر به علت گاز گرفتگی به بیمارستان های استان انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز صبح شنبه، ۲۶ آبان ماه ساعت ۷و ۲۰ دقیقه مسمومیت ۳ نفر با گاز منواکسید کربن در لوداب روستای "گوی زنان" گزارش شد که بلافاصله آمبولانس اورژانس لوداب به محل اعزام و مسمومان که دو زن و یک مرد بودند بعد از اکسیژن درمانی به درمانگاه لوداب انتقال داده شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: روز گذشته نیز در شهرک فرهنگیان باشت نیز سه مورد گازگرفتگی گزارش شد که هر سه مورد نیز بعداز اقدامات اولیه توسط تکنسین های اورژانس باشت به درمانگاه این شهر انتقال داده شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین از مسمومیت ۵ نفر از اعضای یک خانواده طی امروز شنبه، ۲۶ آبان ماه ۹۷ در شهر مادوان خبر داد و بیان کرد: این مسمومیت حوالی ساعت ۱۰ به مرکز پیام ارژانس یاسوج گزارش داده شد، بلافاصله اورژانس مادوان به محل اعزام شد و مسمومان روانه بیمارستان شدند.

وی تاکید کرد: مسمومان بعد از اقدامات پزشکی اولیه اکسیژن درمانی به بیمارستان انتقال داده شدند.

پورانفرد اضافه کرد: این تعداد افراد دچار مسمومیت بوسیله آترا و زغال مسموم شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسمومیت با مونوکسیدکربن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه سال جاری طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور آبادان به اهواز، ۱۵ کیلومتر بعد از سه راهی خوردورق، بلافاصله ۳ گروه امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۷ تن مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم  چهار نفر برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

۳ مصدوم از مصدومین این حادثه کودک،۱۳ ،۶ و ۴ساله بودند.

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • ثبت ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • کاهش ۳۴ درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد