Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

ممیزی مرحله اول گواهینامه فرودگاهی فرودگاه سنندج، براساس استاندارد ملی هواپیمای کشوری در حوزه فرودگاهی (ICAS114) و مندرجات نظامنامه فرودگاهی توسط گروه ممیزی دفتر استانداردهای فرودگاهی انجام شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط‌عمومی فرودگاه سنندج؛ اولین جلسه ممیزی گواهینامه فرودگاهی با حضور نمایندگانی از دفتر استانداردهای فرودگاهی، اداره‌کل آتش‌نشانی و نجات فرودگاهی، اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی به سرپرستی علیرضا صدارت (سرگروه ممیزی) و مسئولین واحدهای فرودگاه سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن سیف‌زاده مدیر فرودگاه سنندج در خصوص انجام طرح ممیزی گفت: مهم‌ترین معیار و شاخص برای صدور گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت، رعایت الزامات استاندارد بین‌المللی (ISO9001:2008) است.

وی افزود: فرودگاه سنندج برای اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت پس از انجام مستندسازی، تهیه دستورالعمل‌های مربوط به واحدها، انجام ممیزی داخلی، رفع عدم انطباق‌های شناسایی‌شده و انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه آماده ممیزی مرحله دوم می‌شود.

سیف‌زاده اظهار داشت: گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ضمن ایجاد بستر مناسب جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان فرودگاهی و کسب رضایت آن‌ها، تسهیل‌کننده استقرار سیستم مدیریت ایمنی و همچنین کسب و یا حفظ گواهینامه فرودگاهی ایکائو خواهد بود

اختتامیه ممیزی با حضور سرگروه ممیزی، تیم ممیزی، مدیر فرودگاه و مسئولان واحدهای فرودگاهی انجام خواهد شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه سنندج گواهينامه فرودگاهی طرح مميزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تبرایی ظهر چهارشنبه در دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان در بوشهر اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی هرچه بیشتر با الزامات ممیزی و همچنین مشارکت استان‌ها در ممیزی‌های رسمی و استفاده از تجربیات یکدیگر است.

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور افزود: با اجرای طرح تضمین کیفیت و سلامت محصولات شیلاتی و بهره گیری از تجربیات در استان‌های مختلف با هدف ارتقا سطح بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام دامی می‌تواند در پیشبرد اهداف ممیزی تأثیر گذار باشد.

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد: ساماندهی بهداشتی اسکله‌ها، بنادر صیادی، کشتی‌ها و شناورهای صیادی در اولویت طرح تضمین کیفیت و سلامت فرآورده‌های شیلاتی قرار دارد.

کد خبر 6087558

دیگر خبرها

  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا