Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@07:55:03 GMT

دنبال بهانه برای توجیه باخت‌مان نیستیم

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۵۱۶۷

به گزارش وانانیوز، 

 تیم فوتبال فرانسه، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، شب گذشته (جمعه) در هفته چهارم لیگ ملت‌های اروپا، در خانه هلند با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

با این نتیجه، فرانسه همچنان با ۷ امتیاز صدرنشین است، اما سرنوشت گروه یک از لیگ ملت‌های اروپا در آخرین بازی میان تیم‌های هلند و آلمان مشخص می‌شود و اگر در آن بازی هلند، میزبان خود را شکست دهد با ۹ امتیاز و بالاتر از فرانسه به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیدیه دشان سرمربی فرانسه که اولین شکست خود را در این رقابت‌ها تجربه کرد و تیمش با کسب یک امتیاز دیگر می‌توانست صعود کرد در پایان مسابقه به سایت فدارسیون فوتبال فرانسه گفت: تیمی مقابل ما بازی می‌کرد که به آن کلی غبطه خوردیم. به اندازه کافی خوب بازی نکردیم. از نظر تهاجمی و جنگندگی ما هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم و منطقی است که تیم ملی هلند بازی را ببرد. البته من خودم را از دلایل شکست‌مان کنار نمی‌گذارم.

فرانسه در این بازی بدون دو مهره کلیدی‌اش پل پوگبا و آنتونی مارسیال به میدان رفت، دو بازیکنی که به دلیل مصدومیت خانه‌نشین هستند. نبود این دو نفر هم تأثیرگذار بود تا روند بازی‌های بدون شکست متوالی فرانسوی‌ها که تعدادش به ۱۵ رسیده بود، خاتمه پیدا کند.

دشان افزود: نمی‌خواهم نبود مصدومان تیم را بهانه کنیم. بازی در سطح بالا ملزوماتی دارد و آن‌ها را نداشتیم. در این بازی ما از نظر فنی بیش از اندازه ضعیف بودیم.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولیت  باخت را می‌پذیرم

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس بازی سپاهان با ملوان در انزلی اظهار کرد: قبل از هر چیزی از هواداران صبور و دلسوز ملوان بابت این نتیجه عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی ملوان با اشاره به شکست این تیم مقابل سپاهان بیان کرد: شرمنده هواداران وفادار ملوان هستیم و اینکه نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم بسیار پوزش می‌خواهم.

تارتار با اشاره به اینکه در بازی‌های آینده شکست امروز را جبران می‌کنیم، گفت: تمام تلاش تیم و کادر فنی این است تا در بازی‌های باقی مانده لیگ نتایج بهتری کسب کنیم.

وی با اشاره به نکات فنی بازی ملوان مقابل سپاهان افزود: نیمه نخست عملکرد قابل قبولی داشتیم و حتی می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم اما بخت با تیم یار نبود.

سرمربی ملوان با بیان اینکه برخی اشتباهات در نیمه دوم سبب غافلگیری تیم شد، گفت: مسؤولیت این باخت را می‌پذیرم و باید تلاش کنیم اشتباهات را به حداقل برسانیم.

تارتار با اشاره به برخی اشتباهات داوری بازی ملوان و سپاهان اضافه کرد: در نیمه نخست تک به تک بازیکن ملوان با دروازه بان آفساید اعلام شد که این تصمیم داور سخت گیرانه بود.

به گفته وی گل دوم سپاهان با خطا روی دفاع ملوان رقم خورد که داور بازی آن را چشم پوشی کرد.

سرمربی ملوان با بیان اینکه سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران است، گفت: کوچک‌ترین اشتباه مقابل این تیم تاوان دارد که تاوانش شکست است.

تارتار با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه مسؤولان از ملوان اضافه کرد: اگر ملوان را برای مدعی قهرآمیز و کسب سهمیه آسیایی می‌خواهیم باید همه مسؤولان و دست اندرکاران امر پای کار بیایند.

وی با انتقاد از عدم حمایت مسؤولان از تیم محبوب ملوان افزود: تیم ریشه دار و پرطرفدار ملوان زمین تمرین ندارد.

سرمربی ملوان با اشاره به اینکه با این امکانات کم نمی‌توان به آینده این تیم امیدوار بود، گفت: درخشش و اوج گیری ملوان با حمایت همه جانبه مسؤولان محقق می‌شود.

کد خبر 6084806

دیگر خبرها

  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • درایت حسینی آلومینیوم را نجات داد/ به‌دنبال برد فنی مقال ذوب‌آهن هستیم