Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- مديرکل استاندارد استان بوشهر گفت: بازرسان اين اداره کل از ورود 20 محموله کالاي غيراستاندارد چيني به گمرک هاي اين استان جلوگيري کردند.

به گزارش ايرنا، محمد رحيم بهره مند روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مقابله با ورود کالاهاي غيراستاندارد را به عنوان يک برنامه و اولويت مهم در دستور کار داريم و کارشناسان استاندارد نظارت و کنترل مستمري در اين زمينه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: در بازرسي هاي صورت گرفته در هفت ماه سال جاري در گمرک هيا اين استان، 20 محموله کالاي غير استاندارد شامل کلاه ايمني موتورسيکلت، ابزار آشپزخانه، انواع آچار، پيچ و مهره و کالاهاي برقي ساخت کشور چين غير استاندارد اعلام و از ورود آنها به کشور جلوگيري شد.
57 آزمايشگاه همکار در زمينه آزمون کالاهاي وارداتي و صادراتي و تدوين استاندارد دراستان بوشهر فعاليت دارند.
اين شمار آزمايشگاه ها با سرمايه گذاري 500 ميليارد ريالي در استان بوشهر راه اندازي شده که با فعاليت آنها اين استان به يکي از قطب هاي آزمايشگاهي در کشور تبديل شده است.
اين آزمايشگاه ها يکهزار و 607 قلم کالا را مورد آزمون قرار مي دهند که روند صادرات و واردات کالا در بندر بوشهر را به ميزان قابل توجهي سرعت بخشيده است.
هم اکنون آزمون استاندارد 100 درصد کالاهاي توليدي استان بوشهر و 95 درصد از کالاهاي صادراتي و وارداتي در بندر بوشهر در اين استان صورت مي گيرد.
عمده فعاليت هاي آزمايشگاه هاي همکار در قالب نظارت بر کيفيت کالاهاي وارداتي و صادراتي و تدوين استانداردها تعريف شده است.
7212/6043
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تردد کامیون ها در گمرک مرزی آستارا | تردد به حالت عادی برگشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی حسین ذوالقدری ، مدیر کل گمرک آستارا گفت: از دو روز پیش به دلیل اختلال در ارتباط فیبر نوری و دستگاه های ایکس ری گمرک آستارای جمهوری آذربایجان امکان انجام تشریفات گمرکی و پذیرش کامیون ها در طرف مقابل با مشکل مواجه شده بود که با پیگیری‌های گمرک ایران این مشکل از سمت طرف آذربایجانی برطرف شد و در حال حاضر تردد کامیون های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در گمرکات مرزی آستارای دو کشور به حالت عادی برگشته و روان است.

تصاویری از صف طولانی کامیون‌ها در گمرک آستارا |‌ ویدئو

این گزارش حاکی است، با توسعه مناسبات تجاری میان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه حجم تردد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی از گمرک مرزی آستارا افزایش چشمگیری داشته است که دستگاه‌های متولی تجارت مرزی در تلاش هستند با همکاری و هماهنگی گمرک جمهوری آذربایجان نسبت به ارائه خدمات به کالاهای صادراتی و ترانزیتی در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنند.

گفتنی است؛ در حال حاضر روزانه ۳۰۰ دستگاه کامیون از گمرک مرزی آستارا تردد می کنند و در فروردین ماه سال‌جاری تردد کامیون ها از گمرک مرزی آستارا ۴۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

کد خبر 846166 برچسب‌ها ترانزیت خبر مهم گمرک

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی
  • بخشنامه جدید برای تسهیل صادرات تولیدکنندگان
  • آخرین وضعیت تردد کامیون ها در گمرک مرزی آستارا | تردد به حالت عادی برگشت
  • جلوگیری از خروج ارز با متصل شدن به زنجیره بین المللی استاندارد
  • برنج وارداتی هم از سفره مردم پر می‌کشد؟
  • بخشنامه جدید گمرک برای تسهیل صادرات تولیدکنندگان