Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل راه‌آهن تهران، گفت: از این تعداد بیش از سه‌میلیون و ۴۶۴ هزار نفر مسافر وارد و تعداد بیش از سه‌میلیون و ۴۵۸ هزار نفر آمار خروجی مسافران است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، عابدین هادی‌نژاد توضیح داد: در هفت‌ماه اول سال ۹۷ تعداد ۴۲۶۴۰ رام قطار تعداد قطارهای اعزامی و وارده به ایستگاه راه‌آهن تهران است که از این تعداد ۲۱۳۳۷ رام قطار اعزامی و ۲۱۳۰۳ رام قطار وارده به ایستگاه راه‌آهن تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص قطارهای محلی گفت: روزانه ۴۲ رام قطار محلی از ایستگاه راه‌آهن تهران در ساعات مختلف اعزام می‌شود که در محور خراسان روزانه یازده رام قطار، در محور جنوب روزانه ۲۱ رام و در محور قزوین روزانه ۸ رام قطار ریل باس از ایستگاه تهران به شهرهای اطراف تهران اعزام می‌شوند؛ که بامنظور کردن برگشت این قطارها روزانه ۸۰ رام قطار به‌صورت رفت‌وبرگشت به شهروندان در شهرهای اطراف تهران خدمات‌رسانی می‌شود.

وی افزود: به‌منظور بازدید از جاذبه‌های گردشگری مسیر ریلی و طبیعت شمال نیز هر هفته قطارهای گردشگری (صبح روزهای پنجشنبه و جمعه) از ایستگاه تهران به مقصد سوادکوه و شیرگاه مسافرین را جابه‌جا می‌کنند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه آهن تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار

تین نیوز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین دشت از جان باختن پیرمردی ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار تهران تبریز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد فولادی اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت، در محدوده سوزن بانی شیخ آباد مشکین دشت قطار تهران تبریز با این مرد برخورد کرد.

فولادی ادامه: متاسفانه شدت جراحات وارده به قدری بود که منجر به فوت این عابر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول