Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه از ۲۰ تا ۲۵ آبان ماه، گفت : این نمایشگاه امسال با حضور بیش از ۵۰۰ ناشر برگزار شد.

وی از عرضه ۱۰۰ هزار عنوان کتاب در این دوره نمایشگاه خبر داد وافزود: خوشبختانه این دوره نمایشگاه با استقبال خوب مردم کرمانشاه همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فروش ۸۵۰ میلیون تومان بن خرید کتاب در این نمایشگاه خبر داد و افزود: باتوجه به این میزان فروش بن می‌توان حدود ۲.۵ میلیارد تومان کتاب در این نمایشگاه به فروش رفته که رقم قابل توجهی است.

جعفری به افزایش قیمت کتاب در سال جاری اشاره کرد و افزود : با توجه به این مسئله و نیز برپایی این نمایشگاه در اواخر ماه که عمدتا مردم هنوز حقوق نگرفته‌اند، انتظار می‌رفت استقبال مردم مانند سال‌های گذشته نباشد، اما خوشبختانه مردم فرهنگ دوست کرمانشاه نشان دادند که در هر شرایطی علاقه خود به کتاب را فراموش نمی‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به کمبود بن در آخرین روز نمایشگاه اشاره کرد و افزود: به خاطر استقبال زیاد مردم بن خرید کتاب ساعت ۱۶ روز گذشته (جمعه) به اتمام رسید و به همین علت نتوانستیم ساعت برپایی نمایشگاه را تمدید کنیم.

جعفری از برپایی بیش از ۱۵ برنامه جانبی فرهنگی و هنری در حاشیه این دوره نمایشگاه خبر داد و افزود: خوشبختانه استقبال مردمی از این برنامه‌ها نیز مطلوب بود .

 

 

انتهای پیام/د

حضور بیش از ۵۰۰ ناشر در نمایشگاه کتاب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج

 رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به نامگذاری ۶ تا ۱۲ اردیبهشت به نام هفته سنندج گفت: دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج برگرفته از کتاب آلبوم سنندج تألیف "حامد شریعتی" شامل ۶۰ عکس قدیمی شهر سنندج از سال‌های ۱۲۶۰ تا ۱۳۶۰ (یک قرن) است و در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت.

اسعد فرهادی ادامه داد: در این نمایشگاه تصاویری از شخصیت ها، مکان‌ها، آداب و رسوم مردم سنندج و رخداد‌ها و وقایع تاریخی رقم خورده در سنندج در یک قرن به همت آقای حامد شریعتی گرد آوری و در معرض نمایش علاقه‌مندان و پژوهشگران قرار می گیرد.

وی با دعوت از عموم مردم جهت بازدید از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج از هشتم تا سیزدهم اردیبهشت در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

 آیین افتتاحیه و بازگشایی نمایشگاه شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۷ با حضور مسئولین، هنرمندان و علاقه‌مندان در محل گالری سوره برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور